پرتال جذب نمایندگی فعال در وبسایت 808 رونمایی شد

پرتال جذب نمایندگی فعال در وبسایت 808 رونمایی شد
پرتال جذب نمایندگی فعال در وبسایت 808 رونمایی شد

ماموريت واحد نمایندگی موسسه آموزشی و مهندسی 808 اين است كه در گسترش و ارتقاء دانش و مهارت های مهندسی در تمام شهرهای کشور بکوشد و به دانش پژوهان در سطح کشور آموزش و تجربه لازم را بياموزد،تا آنها در زمینه مدیریت مهندسی افرادی مولد شوند و بتوانند با سازگارسازی تحقیقات روز دنیا با شرایط سازمان های ایرانی به جامعه خود خدمت نمايند و نيز واحد نمایندگی ميكوشد با انتخاب درست و اصولی نمایندگان در هر شهر و نظارت کامل بر عملکرد ایشان، بستری مناسب برای برگزاری این دوره ها در سایر شهرهای کشور فراهم آورد.

نمایندگی فروش محصولات 808 به دو صورت حضوری و آنلاین میسر است ، برای دریافت اطلاعات بیشتر از هریک از دو شیوه به این صفحات مراجعه بفرمایید:

نمایندگی فروش حضوری نمایندگی فروش آنلاین

موسسه 808 از تمامی کانال های فعال در شبکه های احتماعی ، موسسات آموزشی ، وبسایت ها و مراکز فروش فیزیکی دعوت به همکاری در بخش نمایندگی فروش خود می نمایند نمایندگی فروش به سه شیوه :

  • - حضوری با فروش در محل
  • -آنلاین با درج محصولات و فروش مجزا با احتساب کد تخفیف نمیاندگی
  • -و سیستم همکاری فروش affiliate با لینک اختصاصی شخص همکار تعریف میشود

همکاری فروش می توانید به صورت فردی به شخص یا گروه آموزشی یا شرکت حقوقی تعلق گیرد

همکاری فروش در همه نوع محصولات آموزشی از قبیل دوره های آموزشی حضوری آنلاین ، محصولات شامل فیلم ، کتاب ، ایبوک ، نرم افزار و ابزار های مهندسی تعریف شده است از جمله سایر محصولات نمایندگی فروش ، نمایندگی در فروش نرم افزار های خارجی است که موسسه 808 نمایندگی رسمی فروش آنرا در ایران بر عهده دارد به زودی برنامه های بعدی موسسه در این خصوص به اطلاع خواهد رسید

توضیحات مربوط به اخذ نمایندگی حضوری:

با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته رویکرد این مهم در سه بخش زیر طبقه بندی می گردد:

  • 1)همکار فروش
  • 2)نمایندگی
  • 3)شعبه

لذا موارد فوق به شرح زیر تعریف می گردد:

همکار فروش: این واحد(حقیقی)صرفا همکاری در بخش فروش محصولات تولیدیِ تحت نام موسسه را در قالب آنلاین یا حضوری(فیزیکی)برعهده دارد.

چند توضیح مهم:

  • در امور مربوط به همکاری فروش پس از حصول شرایط لازم برای اعطای همکاری و موافقت درخواست از سوی موسسه 808 ، اسم همکار در پرتال مرتبط در وبسایت 808  درج میگردد و بنا به تقاضا  تعدادی مجموعه جهت شروع همکاری فروش به آدرس همکار ارسال میگردد تا هنگام دریافت سری دوم محصولات؛ تسویه حساب سری اول را با کسر تخفیف پورسانت با موسسه 808 داشته باشد.
  • همکار فروش میتواند مذاکرات لازم برای واحد های آموزشی سطح شهر یا استان برای مثال نظام مهندسی و کانون های مهندسی و ادارجات دولتی برای امکانسنجی برگزاری هر نوع دوره آموزشی از طرف موسسه آموزشی 808 را انجام دهد تا طی آن درصد همکاری به وی تعلق گیرد.

-نمایندگی: علاوه بر فروش محصولات، این واحد حقوقی که تحت غالب موسسه فعالیت می کند می تواند با نام تجاری مستقل در کنار سیاست ها و فعالیت های خود نسبت به هماهنگی با مجموعه 808 جهت برگزاری کلاس ها ، دوره ها، همایش ها و ... اقدام نماید.

چند توضیح مهم:

  • برای اخذ مجوز نمایندگی برای واحد های حفوفی داشتن مجوزات فنی حرفه ای حداقلی برای برگزاری دوره های آموزشی توسط واحد حقوقی مربوطه جهت اخذ موافقت برای اعطای نمایندگی این موسسه در شهر یا استان مربوطه الزامی میباشد. طی این حالت نماینده میتواند از امکانات تبلیغاتی و آموزشی موسسه 808 از قبیل اساتید مجرب این آموزشگاه جهت برگزاری دوره های آموزشی خود استفاده بفرمایید. (موسسه 808 اخبار مربوط به برگزاری دوره آموزشی فوق را در وبسایت خود به اطلاع همه کاربران خود میرساند)
  • هریک از نمایندگی های موسسه 808 جهت توزیع محصولات آموزشی این موسسه در محل دفاتر موسسات نمایندگی  میتوانند به تعداد لازم از بسته های آموزشی این موسسه را تحویل بگیرند تا هنگام دریافت سری دوم محصولات؛ تسویه حساب سری اول را با کسر تخفیف پورسانت با موسسه 808 داشته باشد.

-شعبه: این قسمت علاوه بر انجام امور فوق عینا با نام موسسه آموزشی مهندسی 808 در شهرستان ها فعالیت نموده و علاوه بر اجرای خط مشی موسسه می تواند با هماهنگی دفتر تهران نسبت به تدوین سیاست های جدید اقدام نماید.

چند توضیح مهم:

  • تعداد همکاران فروش و نمایندگی ها در شهر یا استان های کشور نامحدود بوده ولی اولویت با درخواست هاییست که از شهر مربوطه زودتر به این موسسه رسیده باشد  و این درحالیست که تعداد شعبات 808 در هر استان حداکثر یک شعبه در نظر گرفته شده است.
  • (در امور مربوط به شعبه کلیه  هماهنگی ها پس از اخذ مجوزات مربوط به آموزش عالی از سوی موسسه 808 قابل پیگیری باشد که این مهم در حال انجام است.)

در ادامه لینک مربوط به ثبت درخواست تحت قالب سایت و ثبت الکترونیکی به حضور معرفی می گردد که با طی مراحل ثبت درخواست می بایست ابتدا نسبت به مطالعه قوانین و شرایط و پذیرش آن اقدام کنید سپس در ادامه ، فرم های مربوطه را تکمیل بفرمایید. مقتضی است جهت ثبت درخواست به منظور بررسی توسط دفتر مرکزی نسبت به تکمیل آن با قید فوریت اقدام نمایید.همچنین لازم به ذکر است سامانه یکپارچه امور نمایندگی در حال تکمیل بوده و در ماه های آینده بخش های مربوط به حسابداری،  انبارداری، ثبت درخواست ها،کارتابل جامع و ... بروز رسانی می گردد.


منظور از نمایندگی عاملان توزیع محصول و برگزاری دوره های آموزش حضوری یا آنلاین در سراسر کشور می باشد
اطلاعات بیشتر و مشاهده شرایط اخذ نمایندگی فعال:
Civil808.com/landing/form/reseller
تلفن تماس: ٠٢١-٨٨٢٧٢٦٩٤

به کانال تلگرامی اختصاصی همکاران فروش در تلگرام با نشانی @Civil808__representative بپیوندید 

پرتال جذب نمایندگی فعال در وبسایت 808 رونمایی شد

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
79پاسخ
مهندسی بیکارم، چه کنم؟
سلام وقت بخیر خدمت مهندسین و اساتید گرامی بنده 30 سالم هستش ، فارغ التحصیل عمران اجرایی از دانشکده ثامن الحجج مشهد . متاسفانه بنا به شرایط و کم کاری که داشتم تابحال نتونستم بصورت حرفه ای وارد بازار کار بشم، یک مدت هم از کار فاصله گرفتم و کار دیگه ای انجام میدادم. متاسفانه سابقه ی کاری زیادی هم ندارم ، مجموعا یکسال سابقه ی کار دارم که حدود 4 ماهش مربوط به یک شرکت بتن بوده که نمونه میگرفتم فقط و 8 ماهم سرپرست کارگاه و اجرا بودم که اونم مربوط به شرکت بتن و کارهای ترمیمی بوده . بعد از اون دیگه فعالیتی نداشتم . نرم افزاری به شدت ضعیفم ، و بدلیل فاصله ای که مدتی گرفتم خیلی از مباحث و فرمولا و من الحیث المجموع کلا باعث شده صفر صفر باشم و اعتماد به نفس ورود به بازار کار ازم گرفته بشه . حتی چندین جا هم برای مصاحبه رفتم ولی متاسفانه اکثرا بدلیل سابقه کم و .. قبول نمیکنن یا میگن باید رایگان بیای وایسی که برام مقدور نیست . خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم و با این شرایط از کجا شروع کنم تا خودمو برسونم و کم کاری و خلاء که هست رو جبران کنم.
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .