پاسخنامه تشریحی آزمون محاسبات آبان ماه 93 (آزمون ورود به حرفه - رشته عمران)

پاسخنامه تشریحی آزمون محاسبات آبان ماه 93 (آزمون ورود به حرفه - رشته عمران)

خیلی از داوطلبین امسال از آزمون محاسبات این دوره شکایت می کردند و معترض بودند که این آزمون هر دوره به دوره سخت تر و رنگ و بوی کنکوری به خودش می گیرد. اگر از حق نگذریم بلند بودن صورت سوالات یکی از انتقادهایی است که به این آزمون وارد است. در این زمان بسیار کم آزمون ؛ بلند بودن سوالات برای داوطلبین و قطعاً فهم سوالات و تجزیه و تحلیل آنها در این فرصت بسیار کم ؛ بی انصافی است که مسئولین و طراحان سوالهای آزمون امسال ؛ در حق داوطلبین روا داشتند.

به هرجهت آزمون این دوره نیز به پایان رسید و افرادیکه متاسفانه موفق نشده اند تنها باید به آزمون دوره بعدی فکر کنند. اما تنها چیزی که میتواند هر داوطلبی را تا آزمون بعدی یاری کند ؛ بررسی پاسخ های تشریحی آزمون های ادوار گذشته است. حداقل کاری که میشود در این مدت کرد این است که با حل سوالات این دوره بتوانیم اندوخته و تجربه خوبی برای دوره بعد کسب کنیم.

در مقاله امروز دو تن از مدرسین دوره های آمادگی آزمون ورود به حرفه 808 "آقایان مهندس حسام اتقایی و صادق علوی" ؛ به پاسخ های تشریحی ازمون محاسبات ابان 93 پرداخته اند. با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبین ؛ شما عزیزان را به دانلود و مطالعه مقاله امروز دعوت می کنیم. داوطلبین محترم میتوانند پس از پرداخت اعتبار لازم ؛ پاسخنامه تشریحی محاسبات این دوره را از لینکی که پس از پرداخت در اختیارشان قرار داده میشود ؛ دانلود نمایند.

جهت دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون محاسبات آبان 93 ؛ تنها کافیست با صرف 5000 تومان از اعتبار خود ؛ بر روی لینک زیر "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.

راهنمای خرید مقالات تحلیلی:  

  •  براي دريافت اين فايل بايست ابتدا عضو سايت باشيد و همچنین اعتبار کافي در اکانت خود داشته باشيد.
  •  اگر عضو سایت نیستید براي عضويت در سايت مي توانيد ابتدا از اين قسمت اقدام کنيد و سپس از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید و سپس به این صفحه رجوع کنید.
  •  اگر عضو سايت هستيد  و اعتبار کافی نیز در حساب خود دارید ابتدا برای ورود به سایت با نام کاربری از این قسمت اقدام کنید اگر شارژ کافی در حساب خود دارید از دوباره به همین صفحه رجوع کنید و بر روی لینک "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.
  • اگر عضو سایت هستید اما شارژ کافي در حساب خود نداريد پس از ورود از این قسمت از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید.

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
اعتبار مورد نیاز : 5,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 5,000 تومان
پرداخت 5,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه