مقاله تحلیلی : اقدامات ایمنی مدیریتی

مقاله تحلیلی : اقدامات ایمنی مدیریتی

با اعمال چند ترفند ساده در فرآیند مدیریت ایمنی می‌توانید از بروز صدمات جلوگیری کنید و همچنین در صورت بروز آن‌ها را بهتر مدیریت کنید.
در حالی که بسیاری از ما امیدواریم سیاست‌های بیشتری در رابطه با مدیریت صدمات تدوین شود، برخی از اقدامات اساسی در این رابطه وجود دارد که همه ما به‌عنوان کارفرما می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم تا در صورت وقوع حادثه واکنش بهتری در مقابل آن داشته باشیم.

 

دریافت مقاله : 

safety.pdf

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon node_8767-safety.pdf361.44 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ترک کنار ستون
ببخشید من یه ساختمان بتنی سه طبقه دارم در کنار یکی از ستون هان حدودا به ارتفاع ۲ متر ترک کنار ستون ایجاد شده عرض ترک هم حدود دو میلیمتره و هر دو طرف دیوار مشخصه میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا خطری برای ساختمان داره ممنون میشم راهنمایی کنید
عکس کاربر
0پاسخ
شروع به کار در دوران دانشجویی
سلام من الان ترم ۳ عمرانم و می خوانم همزمان وارد بازار کار هم بشم که تجربه داشته باشم اما جایی رو پیدا نکردم بتونم برای کار به اونجا برم . خواستم ازتون درخواست کنم که اگر راهی سراغ دارین یا حتی جایی رو سراغ دارین معرفی کنید ممنون میشم.
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .