(پرسش و پاسخهای اجرایی مهندسی عمران)

(پرسش و پاسخهای اجرایی مهندسی عمران)
 
متاسفانه در دانشگاه ها بحث های تئوری نسبت به عملی و اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و معمولا افراد بعد از فارغ التحصیل شدن از نظر اجرایی بسیار ضعیف هستند .
این مجموعه مسائل اجرایی مهندسی عمران را در قالب پرسش و پاسخ بیان نموده که میتواند برای دانشجویان و حتی مهندسان عمران و معماری مفید واقع شود .
این مجموعه در حال حاضر نزدیک به 50 سوال کاربردی در بین هزاران پرسش علم مهندسی عمران را پاسخ گفته است.
 
 
 
 

 

کلیه دانشجویان ؛ مهندسان و تمامی علاقه مندان می توانند پس از پرداخت هزینه در نظر گرفته شده ؛  فایل پی دی اف مقاله را در زیر دریافت نمایند.

جهت دریافت و مطالعه و مشاهده مقاله فوق ؛ باید با صرف 5,000 تومان از اعتبار خود ؛ بر روی لینک زیر "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.

 

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 5,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 5,000 تومان
پرداخت 5,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های hosseinj_civil

حسین جنیدی

ناظر ساختمان در نظام مهندسی خراسان رضوی / کارشناسی ارشد سازه / بازرس جوش (VT & PT ) / مدرس نرم افزارهای ETABS & ABAQUS / طراحی و محاسبه سوله سبک و سنگین (حالت حدی) / طراحی ، محاسبه ، نظارت ، اجرا ، آموزش انواع سوله / تدریس سازه های فولادی (حالت حدی)1و2 ...
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ترک کنار ستون
ببخشید من یه ساختمان بتنی سه طبقه دارم در کنار یکی از ستون هان حدودا به ارتفاع ۲ متر ترک کنار ستون ایجاد شده عرض ترک هم حدود دو میلیمتره و هر دو طرف دیوار مشخصه میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا خطری برای ساختمان داره ممنون میشم راهنمایی کنید
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .