وبینار عوامل موثر در کیفیت اجرای سازه های بتنی ( دانلود رایگان فیلم و پاورپوینت)

وبینار عوامل موثر در کیفیت اجرای سازه های بتنی ( دانلود رایگان فیلم و پاورپوینت)

 

وبینار عوامل موثر در کیفیت اجرای سازه های بتنی

انجمن بتن ايران نمايندگي گيلان و شركت كيميا نشان تاك

تحت حمایت رسانه ای 808

در مورخه 30 مهرماه 93 ؛ سمیناری تحت عنوان "عوامل موثر در کیفیت اجرای سازه های بتنی" به همت انجمن بتن ایران (نمایندگی گیلان) و شرکت کیمیا نشان تاک ؛ در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسین ساختمان شهر رشت ؛ با شرکت اکثر مهندسین گیلانی و دست اندرکاران صنعت بتن در استان گیلان و کشور ؛ با استقباال فراوان و بازخورد بسیار عالی و گرم برگزار گردید.

موسسه آموزشی - مهندسی 808 (حامی رسانه ای سمینارها و جلسات سخنرانی درکل کشور) نیز با استفاده از به روزترین روش آموزش مجازی در جهان (سیستم آنلاین وبینار) این سمینار بسیار مقید را تحت پوشش قرار داد و به طور همزمان با برگزاری سمینار ؛ آنرا در کل کشور بصورت پخش مستفیم به جامعه مهندسی و دانشجویی کشور تقدیم نمود.

در مقاله تحلیلی امروز که به وبینار فوق اختصاص دارد ؛ لینک دانلود این وبینار بصورت رایگان در زیر در اختیار کلیه علاقه مندان ؛ علی الخصوص کاربران همیشگی 808 ؛ قرار دارد. عزیزانی که تمایل دارند این وبینار بسیار ارزشمند را مشاهده کنند ؛ تنها کافی است ؛ بر روی لینک زیر ؛ جهت دانلود نسخه کامل  وبینار فوق ؛ کلیک نمایند.

دانلود نسخه کامل وبینار "عوامل موثر بر کیفیت اجرای سازه های بتنی"

 

جهت استفاده بهتر از وبینار فوق ؛ پاورپوینت ارائه شده در ا ین سمینار ؛ بطور رایگان از لینک زیر در دسترس کاربران محترم قرار دارد. امیدواریم با این اقدامات توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را فراهم نموده و همواره شما را در کسب علم و تجربیات حرفه ایتان باری رسانیم. امید داریم در این راه تا به امروز موفق بوده باشیم.

دانلود رایگان پاورپوینت مربوط به وبینار فوق

 

Civil808 حامی کلیه سمینارها و جلسات تخصصی مهندسی عمران درسراسر کشور

با استفاده از به روزترین روش آموزش مجازی جهان "Webinar"

با WEBINAR808 ؛ تمامی سمینارها و جلسات تخصصی مهندسی عمران را در منزل یا محل کار خود مشاهده کنید

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
عکس کاربر
0پاسخ
حداقل آرماتور محاسبه شده تیر، کمتر از حد معین در مبحث نهم 9-14-5 (92)
در سازه ای 2 طبقه، ستون ها 30 * 30 بوده و تیرها هم 30 * 40 لحاظ شده است. مقدار آرماتور طولی تیر با در نظر گرفتن رابطه 9-14-5-2-1 و Asmin=pmin*b*d خیلی کمتر است. pmin=0.0035 Asmin=0.0035*30*(40-5)=3.675 عددی که در مقادیر مقاطع پایین تیرها بوسیله نرم افزار محاسبه شده از عدد حاصله بالا خیلی کمتر است. در این موقعیت چه نظر تخصصی دارید؟ چطور باید اقدام کرده و ادامه داد؟ ممنون از توجه تان. عکس مربوطه: https://s6.uupload.ir/files/2022-09-07_copy_f0t3.jpg
عکس کاربر
0پاسخ
در یک تیر بتنی با Fc=30mpa , fy=400mpa مقدار درصد آرماتور متوازن (بالانس) چقدر است؟

در یک تیر بتنی با Fc=30mpa , fy=400mpa مقدار درصد آرماتور متوازن (بالانس) چقدر است؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .