رادیو 808: شماره 16- نرم افزار های عمرانی داخلی

  • نرم افزار های عمرانی داخلی
رادیو 808: شماره 16- نرم افزار های عمرانی داخلی

 این مصاحبه در اردیبهشت 91 با مهندس احمدی، مدیر عامل شرکت نرم افزاری رایان سازه و با موضوع بررسی توسعه نرم افزار های عمرانی تولید داخلی تهیه و تنظیم گردیده است.

 

شنوندگان عزیز ، این شانزدهیم شماره از رادیو 808 و اولین شماره از سری جدید پادکست هامون در سال 91بود.

خیلی خوشحالیم که بعد از وقفه ای کوتاه  توانستیم به عهدمون وفا کنیم و باز هم با رادیو 808 در خدمتتون باشیم.این مدت نظرات و پیام هایی از مهندسین مختلف کشور به دستمون رسیده که به انگیزه ما برای ادامه فعالیت و خدمت رسانی به شما شنوندگان عزیز افزوده .خوشحالیم که در لیست شنوندگان ثابت رادیومون از همه اقشار مهندسین با درجه تحصیلات مختلف داریم حتی از شنیدن این خبر که رادیو 808 توانسته تا اندازه ای به عنوان صدای مهندسین عمران کشور که جای خالی آن در میان رسانه های مجازی و حقیقی کشور حس می شده شناخته شود در پوست خودمان نمیگنجیم و همه اینها ما را به فکر بالا بردن کیفیت رادیمون در همه جنبه ها از جمله بخش خبری ، مصاحبه و آموزش برده است.

 طی پانزده شماره ای که از رادیو 808 گذشت سعی کردیم هر هفته با یک موضوع آموزشی  به همراه یک مصاحبه با شما باشیم ، اینبار هم قصد داریم این رویه را ادامه بدیم.تو سری جدید سعی در بهبود کاستی های برنامه داریم  و برای همین چند تا تغییر کوچیک تو ساختار برنامه های رادیو 808 به وجود آوردیم. اول اینکه از این به بعد سعی خواهیم کرد آموزش ها را به صورت مصاحبه های آموزشی و  رزومه ای براتون تهیه کنیم .به این معنی که در هر شماره با مصاحبه ای که با یکی از اساتید دانشگاهی یا افراد موفق عمرانی در اجرا خواهیم داشت سعی خواهیم کرد در لابلای سوالات عمومی پاسخ چند سوال تخصصی را که شما در ارتباط با موضوع مصاحبه خواهید داشت از زبان استاد مربوطه دریافت کنیم .

برای همین نیاز به همکاری متقابل بین ما  و شماست. ما برای این موضوع از این به بعد سعی خواهیم کرد تا موضوع مصاحبه های مربوط به هر شماره را از چند روز قبل تر از ضبط مصاحبه در صفحات اختصاصی امان در  شبکه های اجتماعی منتشر کنیم تا شما با ارسال سوالات موجود در ذهن خود برای برنامه های آتی در پرسش هایی که در روز مصاحبه از استاد مربوطه خواهیم داشت ما را کمک کنید.

به عنوان اولین مصاحبه رادیو 808 در سال 91 به سراغ یکی از شرکت های نرم افزاری برتر کشور در حوزه مهندسی عمران رفتیم، گروه نرم افزاری رایان سازه سال هاست که در زمینه تولید نرم افزار های عمرانی مشغول به فعالیت است .در این شماره سعی داریم شما را با فعالیت های این شرکت نرم افزاری بیشتر آشنا کنیم ، میهمان این برنامه ما جناب مهندس حسن احمدی مدیر عامل گروه نرم افزاری رایان سازه میباشند .

شنوندگان گرامی، شما میتوانید نظرات خودتان را در ارتباط با موضوع پادکست هر شماره از طریق ارسال نظر در همین صفحه یا به شماره پیامک ما 30009900666808 ارسال کنید. نظرات متنی شما در ارتباط با موضوع هر شماره از پادکست هامون با نام خودتان در پادکست بعدی به اطلاع سایر شنوندگانمان رسانده می شود یا اگر امکان ضبط صدای خود را با کمک میکروفون لپ تاپ یا امکانات دیگر دارید می توانید صدای ضبط شده خودتان را برای ما ارسال کنید تا در برنامه هامون در قسمت پیشنهادات  و نظراتمون پخش کنیم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
79پاسخ
مهندسی بیکارم، چه کنم؟
سلام وقت بخیر خدمت مهندسین و اساتید گرامی بنده 30 سالم هستش ، فارغ التحصیل عمران اجرایی از دانشکده ثامن الحجج مشهد . متاسفانه بنا به شرایط و کم کاری که داشتم تابحال نتونستم بصورت حرفه ای وارد بازار کار بشم، یک مدت هم از کار فاصله گرفتم و کار دیگه ای انجام میدادم. متاسفانه سابقه ی کاری زیادی هم ندارم ، مجموعا یکسال سابقه ی کار دارم که حدود 4 ماهش مربوط به یک شرکت بتن بوده که نمونه میگرفتم فقط و 8 ماهم سرپرست کارگاه و اجرا بودم که اونم مربوط به شرکت بتن و کارهای ترمیمی بوده . بعد از اون دیگه فعالیتی نداشتم . نرم افزاری به شدت ضعیفم ، و بدلیل فاصله ای که مدتی گرفتم خیلی از مباحث و فرمولا و من الحیث المجموع کلا باعث شده صفر صفر باشم و اعتماد به نفس ورود به بازار کار ازم گرفته بشه . حتی چندین جا هم برای مصاحبه رفتم ولی متاسفانه اکثرا بدلیل سابقه کم و .. قبول نمیکنن یا میگن باید رایگان بیای وایسی که برام مقدور نیست . خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم و با این شرایط از کجا شروع کنم تا خودمو برسونم و کم کاری و خلاء که هست رو جبران کنم.
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
صلاحیت مهندس محاسب
سلام و احترام من کاردانی پیوسته رشته ساختمان دارم در حال گذراندن کارشناسی عمران اجرایی اگر کارشناسی ارشد سازه یا زلزله بخوانم صلاحیت محاسبه تعلق خواهد گرفت؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .