کنگره مهندسی سازه 2019

12 آبان 1397 - 16:28
کنگره مهندسی سازه 2019

برگزار کننده: انجمن مهندسان عمران آمریکا (ASCE)

تاریخ برگزاری: 4 تا 7 اردیبهشت 98- 24 تا 27 آوریل 2019

با موضوع: آینده مهندسی سازه 

محل برگزاری: فلوریدا، اورلاندو

سخنرانان:

سایت رویداد 

 در عناوین سخنرانی های کلیدی این کنفرانس نکات قابل توجه زیادی دیده میشود:

در کنگره سالانه مهندسی سازه در آمریکا با عنوان آینده مهندسی سازه ، اولین سخنرانی اختصاص دارد به مهندسی سازه بدن انسان که توسط یک پزشک اورولوژیست ارائه میشود!

نگاه به سرفصل این سخنرانی  و ارتباط آن به مهندسی سازه نشان از توجه جهانی به الهام گرفتن از طبیعت بدن انسان برای طراحی سازه های بلند مرتبه هوشمند است.

موضوع سخنرانی کلیدیدوم در این کنگره اختصاص دارد به اشرف حبیب الله مدیر شرکت CSI  و با موضوع "مهندسی سازه: ضرورتی برای تمدن - پس چرا ما تاثیر بیشتری نداریم؟ چرا ما پول بیشتری نداریم؟" :

بخش هایی از سرفصل این سخنرانی:

" تحقیقات انجام شده در کالج مهندسی دانشگاه کارنگی ملون نشان می دهد که فقط 15 درصد از موفقیت مالی شما به دلیل تخصص فنی شما است. 85٪ دیگر به خاطر مهارت های شما در مهندسی انسان است، به عنوان مثال شخصیت و توانایی شما برای مقابله با افراد موثر. در این سخنرانی، اشرف حبیب الله بر ضرورت آموزش انسانی تأكید می كند. او با شوخ طبعی معمول خود نشان می دهد چرا مهم است که باورهای عمیق شخصی را توسعه داده، مهارت های گفتاری عمومی را تقویت کنیم و با هنر، روانشناسی انسانی و شیمی انسان آشنا شویم. این استعدادها، مهندسان جوان را قادر می سازد تا برای رهبری جهان آماده باشند، مهندسان سازه ای هستند که گذشته را حفظ می کنند، آینده را می سازند، و زندگی را نجات می دهند ... هر بار که طوفانی می وزد."
 و سخنرانی کلیدی سوم اختصاص داره به مدیر اجرایی طراحی مفهومی والت دیزنی با موضوع تجسم فانتزی فضا در مهندسی سازه

دقت به عنوان این سخنرانی هم ما را متوجه به توجه جهانی به نکته ای مهم در مهندسی سازه میکند. در این سخنرانی او بر ایجاد فضاهای فیزیکی و ارتباطات عاطفی - داستان در طرح های سازه ای تاکید دارد.

مطالب مرتبط:

یادداشت تحلیلی: آینده مهندسی عمران و سازه در سال 2025

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip را لطفا توضییح دهید هر کار میکنم دانلود نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی برای پروژه های راهسازی و تونل سازی
با سلام بنده آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی و بررسی آن میخواهم کتاب ،نرم افزار و هر گونه آموزش در خصوص بررسی و نوشتن صورت وضعیت پروژه های راهسازی و تونل سازی
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...