رادیو808-شماره 27-مصاحبه با دکتر نادر فنائی به همراه وورکشاپ سه شنبه 7شهریور

1 شهريور 1391 - 14:05

رادیو 808- شماره 27، با موضوع: "کنکور کارشناسی ارشد عمران و آزمون نظام مهندسی"

مصاحبه با دکتر نادر فنائی

  • عضو هیات علمی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • مدرس و مولف کتب آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران و آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی 

آشنایی با دکتر نادر فنائی

چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد هستید یا اگر در سال های گذشته در آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی کشور شرکت داشته اید قطعا با نام جناب دکتر نادر فنائی بر روی کتب و جزوات کنکوری خود برخورده داشته اید. فردی که می توان گفت از شناخته شده ترین مدرسین و مولفین کتب کنکوری آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران میباشند. در این مصاحبه نظر ایشان را در ارتباط با آزمون کارشناسی ارشد عمران پرسیده ایم و راه های آماده سازی دانشجویان عمران برای این آزمون را از نظر ایشان دریافت کرده ایم.

همانطور که می دانید در چند سال اخیر همواره دو مقوله مهم کنکور کارشناسی ارشد و آزمون نظام مهندسی در کشور از مسائلی بوده که سوالاتی را برای مهندسانی که به نحوی با این مقوله ها در ارتباطند پیش آورده است. سوالاتی از این قبیل که از چه منابعی مطالعه کنیم ، از کی شروع کنیم به خواندن و از کی تست زدن را شروع کنیم ، آیا شرکت در کلاس های کنکوری کمکی به ما میکند و از این دست سوالات. و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به آزمون ورود به حرفه شهریور ماه نظام مهندسی کشور باقیمانده است و همچنین در دوران طلایی آماده سازی برای کنکور کارشناسی ارشد به سر میبریم مناسب دیدیم این شماره از رادیو 808 را به این بحث و بررسی پیرامون این دو آزمون مهم عمرانی کشورمان اختصاص دهیم.

در این مصاحبه جواب سوالاتی که در ذهن شماست را از جناب دکتر فنائی گرفته ایم، پس با ما همراه باشید...

دانلود فایل صوتی رادیو شماره 27 با کیفیت ضبط 64Kbps

لینک دانلود

 

 


چهارمین جلسه از وورکشاپ تخصصی مهندسی عمران با موضوع آماده سازی برای کنکور ارشد عمران ، با حضور جناب دکتر نادر فنائی :

به اطلاع دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 رسانده می شود که گروه آموزشی 808 به دلیل قرار داشتن در زمان آماده سازی برای آزمون کنکور ارشد عمران، وورکشاپ روز سه شنبه 7 شهریور ماه را به سمینار آنلاین آشنایی با منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران اختصاص داده است. دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 می توانند سوالات تخصصی خودشان در این ارتباط را مستقیما از مولف و مدرس صاحب نام این کنکور در روز سه شنبه 7 شهریور ساعت 22-23 به صورت آنلاین بپرسند و جواب را از استاد فنائی دریافت کنند.

توجه:

  • این وورکشاپ با ظرفیت محدود برگزار می شود و برای اینکه امکان استفاده از کلاس برای شما فراهم شود لازم است از ساعت 21 روز سه شنبه 7 شهریور که لینک ورود به کلاس فعال می شود برای حضور در کلاس مجازی 808 حضور به عمل رسانید.
  • برای آنکه امکان مشاهده واضح تر تصویر استاد برایتان فراهم شود میبایست از حداقل سرعت اینترنت ADSL 128 کیلوبایت بر ثانیه برخوردار باشید، بدیهیست چنانچه سرعت اینترنت شما پایین تر از این میزان باشد در مشاهده و گوش دادن به صدای کلاس دچار مشکل خواهید شد.

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...