رونمایی از آموزشگاه مجازی 808 ،جمعه 30 تیر ماه 1391،تحولی در دنیای آموزش مجازی

18 تير 1391 - 03:35

آموزشگاه مهندسی مجازی 808، تحولی در دنیای آموزش مجازی کشور

بعد از مدت ها انتظار پروژه برنامه نویسی پرتال آموزشگاه مجازی 808 به اتمام رسیده است و به امید خدا همزمان با ویژه برنامه رادیو 808 که در تاریخ جمعه 30 تیر ماه 1391 پخش می شود رسما رونمایی خواهد شد.

استارت این پروژه آموزشی فنی مهندسی تحت نام اختصاری ELC808 (ٍEngineering E-Learning College) 808 پس از تدوین پلان کاری طبقه بندی شده بر مبنای نیاز سنجی های آموزشی و پتانسیل موجود در وب فارسی و سپس ترسیم اولیه Sketch up پلان طرح و تدوین پلان برگزاری دوره های آموزشی، از حدود 9 ماه پیش توسط تیم آموزشی 808 کلید خورد و در تمام این مدت تیم فنی سایت (شرکت خاورزمین سیستم) مشغول برنامه نویسی سرویس های این شبکه آموزش مجازی حرفه ای بوده است .پروژه ای که برای اولین بار در کشور با چنین سطح امکانات و خدمات به بهره برداری می رسد و خوشحالیم که این پروژه در ابتدا جهت استفاده تمامی مهندسین عمران کشورمان مورد استفاده قرار میگیرد.

این شبکه آموزشی یک نوع Social Network آموزش مهندسی میباشد که در آن تمام مهندسان بعد از ثبت نام رایگان و ورود به عنوان عضو سایت قادر خواهند بود علاوه بر ایجاد پروفایل شخصی مجزا و آپلود رزومه و موارد تخصصی دیگر در سایت، هرگونه سوالات تخصصی خود را از یکدیگر یا از E-Teacher وبسایت بپرسند و یا در ساعاتی که کالج آموزشگاه کلاس های آنلاین دارد می توانند از کلاس های آنلاین و اساتید آنلاین وبسایت استفاده کنند. به علاوه امکانات دیگری از جمله Library ، Live Talk  و سایر امکانات پیشرفته آموزشی در این سرویس تعبیه شده است تا مهندسان عمران کشورمان بتوانند از این پس از خدمات پیشرفته و حرفه ای آموزش مجازی تخصصی در رشته مهندسی عمران با اینتر فیس ظاهری جذاب بهره مند شوند.

این پروژه همانطور که از اسم آن مشخص است یک پروژه آموزشی برای همه رشته های مهندسی است منتها در  یکسال اول تنها جهت استفاده در رشته مهندسی عمران (در کلیه گرایش های تخصصی) به کار برده می شود به زودی لیست برنامه ترم تابستان 91 و زمان بندی دوره های آموزشی ویژه ای که در این پرتال آموزشی همراه با صدور گواهینامه های معتبر انجام خواهد گرفت به اطلاع رسانده خواهد شد. در همین زمینه توافق هایی با چندین نهاد آموزشی مهندسی کشور انجام گرفته است که طی آن گواهینامه هایی که به واسطه حضور و شرکت مهندسان در دوره های آموزش مجازی وبسایت 808 صادر خواهد شد تحت اعتبار این مراکز علمی پژوهشی صادر خواهد شد.

اطلاعات کامل تر در ارتباط با ویژگی ها ،جزئیات  و برنامه کوتاه مدت و دراز مدت آموزشگاه مجازی 808 در ویژه برنامه رادیو 808 که در تاریخ جمعه 30 تیر ماه 1391، ساعت 18 در غالب برنامه شماره 22 رادیو 808 به اطلاع مهندسان عمران کشورمان رسانده می شود.

لینک ورود به ایونت رونمایی از آموزشگاه مجازی 808

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه