808 حامی رسانه ای همایش­ ها ،کنفرانس­ ها و کارگاه­ های آموزشی عمرانی کشور

26 شهريور 1393 - 18:25

بدون شک مشکلات زندگی امروز مانع از آن می شود تا مهندسین  بتوانند در تمام برنامه­ ها  و کنفرانس­های مورد علاقه خود شرکت کنند. تکنولوژی و راهکارهای ارتباطی نوین به کمک مهندسین آمده اند تا آن­ها بتوانند با حضور مجازی در برنامه ­های علمی و آموزشی دلخواه خود در جهت افزایش سطح آگاهی خود گام بردارندhttp://saze808.com/Saze808-Conferences.jpg.

گروه آموزشی808  افتخار آن را دارد بتواند  که پوشش دهنده رسانه ای تمام کنفرانس­ ها ، همایش­ ها و کارگاه های آموزشی عمرانی سراسر کشور در جهت ارتقا سطح دانش مهندسین عمران کشور در سرتاسر چهان باشد. پوشش رسانه ای 808 شامل اطلاع رسانی ایمیلی ، پیامکی و درج خبر در سایت 808 ویژه مخاطبان عمرانی در سراسر کشور میباشد. همچنین این موسسه به عنوان اولین و تنها مرکز آموزش مجازی تخصصی عمران در کشور میتواند امکان پخش آنلاین (وبینار) کنفرانس­ها و کارگاه­های آموزشی را به صورت بین المللی از طریق وبسایت خود فراهم آورد که علاوه بر بحث درآمدزایی برای کنفرانس امکان بهره مند شدن همه مهندسین عمران کشورمان در اقصی نقاط جهان با کمترین هزینه از مطالب علمی ارائه شده در این برنامه را به وجود آورد.

همچین این گروه آموزشی با برپایی غرفه ­های جانبی در محل همایش­ها ،کارگاه­ها و کنفرانس­ها محصولات تولیدی این موسسه که منحصر به فرد بوده و حاصل زحمات مدرسین و مولفین این موسسه می باشد را به علاقه مندان خود در سراسر کشور عرضه کند.

مسئولین محترم هیئت­ های اجرایی و  دبیران کنفرانس­ ها می توانند در صورت تمایل برای پوشش رسانه ای رخداد علمی مدنظرشان با گروه آموزشی 808 در ارتباط باشند.

همکاری گروه آموزشی 808  با شما دست اندرکاران عرصه مهندسی عمران کشور باعث افتخار و سربلندی ماست.

راه­های ارتباطی :  تلفن :66719458

پست الکترونیکی مسئول هماهنگی پخش زنده کنفرانس ها :edu@civil808.com

 

مطلب مرتبط:

 یادداشت 23: مزایای آموزش مجازی، آمار دوره های تاکنون برگزار شده در آموزشگاه 808

 پخش زنده اینترنتی کنفرانس روز بتن انجمن بتن ایران،15 و 16 مهر ماه 1391،وبسایتCivil808

 

 

http://www.saze808.com/logo3_live-3.jpg

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه