کارگاه آموزشی افزایش مهارتهای مدیریت پروژه(پلنا)

28 دى 1394 - 17:03
کارگاه آموزشی افزایش مهارتهای مدیریت پروژه(پلنا)

همواره مدیریت صحیح طرح ها برای سازمان‌های پروژه محور امری حائز اهمیت به شمار می‌رود و برای افزایش ارتقاء دانش مدیریت پروژه تا به حال کلاس‌ها و دوره‌های متفاوتی رایج شده و برگزار می‌شود که اغلب به صورت ارائه می‌باشد و اثربخشی محدودی دارد. برای رفع این کاستی  یک دوره کارگاهی تحت عنوان "ایفای نقش و افزایش مهارت های تیم مدیریت پروژه (پلنا)" توسط مجموعه النا به عنوان روش نوین ارائه کارگاه آموزشی آماده ارائه گردیده که به اثربخشی آموزش‌های مدیریت پروژه در قالب کارهای عملی، کمک شایانی می‌نماید. رویکرد آموزش این دوره براساس نیازهای کار گروهی در اجرای پروژه‌ها در شرکت‌های مهندسی مشاور بوده و آموزش‌ها براساس محیط شبیه‌سازی شده طراحی شده است. این دوره شامل اجرای یک پروژه با ابزارهای مصنوعی پل سازی می باشد که شامل رقابت در کار گروهی و آموزش عملی مدیریت پروژه است و در حین آموزش سبب ایجاد انگیزه برای دانش پذیران خواهد شد، و جامعه مهندسان مشاور ایران توصیه می نماید دست اندر کاران مدیریت و کنترل پروژه ها به شرح تقویم زیر حتماً در دوره مذکور شرکت جویند.

 

 


مخاطبین دوره 
ـ مدیران پروژه و جانشینان آنها
ـ کارشناسان برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
ـ راهبران پروژه
ـ سرپرستان کارگاه

محل برگزاری دوره
ـ جامعه مهندسان مشاور ایران

       

هزینه ثبت نام
1    ثبت نام یک نفر در دوره                                     2.500.000 ریال
2    ثبت نام نفر دوم از شرکت در دوره                       2.200.000 ریال
3    ثبت نام نفر سوم و بیشتر از شرکت در دوره         2.000.000 ریال
4    ثبت نام اعضای جامعه در یک دوره                      2.000.000 ریال
5    ثبت نام اعضای شاخه جوانان                            1.750.000 ریال



•    نحوه پرداخت
تقاضا می شود در صورت تمایل به ثبت نام مبلغ مورد نظر را به شماره حساب 7388102359 نزد بانک ملت، شعبه خیابان پارک کد بانک 65367 به نام جامعه مهندسان مشاور ایران با شماره شناسه واریز  999936 واریز و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با واحد آموزش جامعه به شماره60 - 22406259، داخلی 108 (خانم رحیم زاده) تماس حاصل فرمایند. با توجه به محدودیت فضا، اولویت پذیرش بر اساس تاریخ ثبت نام خواهد بود.




•    لطفاً قبل از ثبت نام به موارد زیرین عنایت و توجه کنید:
-    آگاهی کامل از سرفصل دوره کارگاهی و پیشینه علمی حرفه ای مدرس. 
-    شهریه واریزی در صورت انصراف فقط  تا یک هفته قبل از شروع دوره قابل برگشت است و بعد از آن به هیچ وجه برگشت داده نخواهد شد.



سرفصل موضوعی دوره  کارگاه آموزشی  مدیریت پروژه  

1-     کلیاتی از موضوعات مورد نیاز برای مدیریت پروژه به اختصار به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد. این توضیحات شامل مفاهیم، فرآیندها و مستندات مورد نیاز خواهد بود. همچنین توضیحاتی پیرامون پروژه‌ای که بایستی در ادامه انجام شود.

2-    تیم‌سازی پروژه پل‌سازی
پس از آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم، فرآیندها و مستندات پروژه، مرحله اجرا آغاز خواهد شد. در این مرحله پروژه توضیح جزئی‌تری داده می‌شود و سپس توسط ابزارهای منتخب، افراد هرگروه شروع به سازماندهی و انتخاب مدیر پروژه و ساختار سازمانی آن می‌نمایند.

3-    اجرای پروژه
در قسمت اجرا شرکت‌کنندگان با ساختار مشخص شده در گروه و با ارائه نقشه‌ها و سایر ابزار اقدام به ساخت پروژه پل مینیاتوری می‌نمایند. در این قسمت دستیاران مدرس  فعالیت گروه و مدیران پروژه را رصد نموده و اشکالات کار ایشان را استخراج می‌نمایند. مدیریت این پروژه بایستی همراه با تکمیل مستندات واقعی پروژه همراه باشد که توسط مدیران پروژه حین پروژه تکمیل خواهد شد.

4-    جلسه میان پروژه
در اواسط اجرای پروژه، دستور به توقف کار صادر خواهد شد تا نواقص مشاهده شده به گروه ها اطلاع داده شود تا در نیمه آتی پروژه سعی در بهبود عملکرد خود دهند. در این قسمت مشکلات مدیریتی، رهبری و تکمیل و اجرای مستندات گوشزد خواهد شد. 

5-    تکمیل پروژه
پس از بررسی مشکلات، نیمه دوم پروژه پل سازی اجرا  و فرآیند بهبود زیرنظر گرفته می‌شود و توسط دستیاران مدرس تذکرات لازم مجددا داده خواهد شد. همچنین در انتهای کار، پروژه گروه‌ها براساس اهداف عملکردی مقایسه خواهد شد تا گروه برتر معرفی گردد.
در انتها نیز جلسات بازآموزی دروس اموخته شده پروژه برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان با فرهنگ اشتراک گذاری دانش در انتهای پروژه آشنایی حاصل نمایند.

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه