رادیو 808-شماره32-مقاوم سازی و بهسازی سازه ها، مصاحبه با پروفسور احسانی

7 مهر 1391 - 17:51

رادیو 808-شماره32-"مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای سازه ها با استفاده از رویکرد های نوین"

مصاحبه با پروفسور محمد احسانی

استاد بازنشسته دانشگاه آریزونای آمریکا و بنیانگذار شرکت  QuakeWrap

رزومه جناب پروفسور احسانی در وبسایت لینکدین

لوله های FRP پیوسته، اختراع جناب پروفسور احسانی

در این شماره از رادیو 808 به سراغ یکی دیگر از چهره های بین المللی مهندسی عمران در  جهان رفتیم. این چهارمین بار است که رادیو 808 با چهره های علمی ایرانی مقیم خارج از ایران و به صورت اینترنتی مصاحبه ای ضبط میکند که بازخورد مصاحبه های اینترنتی قبلی ما و همچنین جواب های شما در نظر سنجی هایی که در شبکه های اجتماعی خودمان مطرح کردیم نشان داد بسیاری از مهندسین ما به دنبال دریافت تجربیات مهندسین خارج از ایران نیز هستند.

میهمان این برنامه ما جناب پروفسور محمد احسانی استاد بازنشسته دانشگاه آریزونا و از موسسین شرکت QuakeWrap  و دارنده چندین اختراع در زمینه مقاوم سازی سازه ها می باشند که با ایشان در ارتباط با مباحث تخصصی مهندسی عمران صحبتی داشتیم.

عمده شهرت جناب پرفسور احسانی در رشته عمران به مقالات پراستناد ایشون در زمینه مقاوم سازی سازه ها با استفاده از رویکردهای نوین و بالاخص مقاوم سازی با FRP می باشد. عمده صحبت این شماره ما با جناب پروفسور احسانی به اختراع اخیر ایشان در مورد لوله های FRP برمی گردد. در ادامه صحبت هامون به شیوه فعالیت های عمرانی و آموزش در دانشگاه های کشور آمریکا پرداختیم و از ایشون سوالاتی در ارتباط با اینترنت و فضای مجازی هم پرسیده ایم. همچنین در این شماره از جناب مهندس سهیل سروش نیا، از همکاران گروه آموزشی 808 دعوت کردیم تا ما را در ارائه بهتر  این مصاحبه همراهی کنند با هم این شماره از رادیو 808 را می شنویم:

دانلود فایل صوتی رادیو شماره 32 با کیفیت ضبط 64Kbps

لینک دانلود

 

 

 


» هشتمین ورکشاپ تخصصی-روش های نوین مقاوم سازی سازه ها-پروفسور احسانی-سه شنبه 11مهر 1391 ساعت 21

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه