وب سمینار - دیوار مهاربند IRC برای مهندسین سازه

29 مرداد 1394 - 17:51
وب سمینار -  دیوار مهاربند IRC برای مهندسین سازه

توضیحات
چرا یک مهندس سازه علاقه مند به الزامات دیوار مهاربند IRC است؟ یک دلیل این است که الزامات دیوار مهاربند IRC ، می تواند در هزینه صرفه جویی کند. APA ، یک حسابگر رایگان آنلاین تولید کرد که به طراحان کمک می کند الزامات IRC را به سهولت اعمال کنند. : این وب سمینار( وبینار) یک نمایش دسترسی به ابزار را فراهم می کند که شامل: چگونگی راه اندازی سریع یک پروژه جدید، انعطاف پذیری طراحی حسابگر و مقایسه با روش های سنتی دیوار مهاربند است. شرکت کنندگان می توانند پروژه خود را با استفاده از گوشی های هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ خود به عنوان سخنران، فرآیند گام به گام نحوه استفاده از حسابگر را برای طراحی ساختمان تک خانواری معمولی نشان دهند.
KARYN BEEBE ، P.E ،LEED AP، یک سرویس تخصصی مهندسی چوب است که در منطقه جنوب غربی و برای ارتباط خدمات اعضا (MSL) جهت توزیع خدمات APA، ارائه می شود. BEEBE یک مهندس حرفه ای معتبر در ایالت کالیفرنیا است که از دانشگاه پورد با مدرک کارشناسی مهندسی عمران فارغ التحصیل شد. وظایف او شامل مشاوره با طراحان در مورد خصوصیات موثر محصولات چوب مهندسی شده در ساخت و ساز است.
به عنوان MSL، او کارکنان رشته APA را که در سراسر کشور، رفع مشکل از سازه های ساخته شده را از طریق تجزیه و تحلیل طراحی و ساخت، انجام می دهند، مدیریت می کند . وی از اعضای فعال انجمن مهندسان سازه، شورای ساختمان سبز ایالات متحده است، و به عنوان رئیس جمهور گذشته برای سن دیگو شعبه منطقه ICC عمل می کند. قبل از پیوستن به APA، Beebe به عنوان یک مهندس سازه و کنترل کننده طرح سازه ای برای انجمن ساختمان سن دیگو کار کرده است.
اطلاعات ثبت نام
هزینه با تخفیف (برای ثبت نام انجام شده تا 24مرداد): 250 $ برای اولین بار اتصال ؛ 185 $ برای دومین ؛ 125 $ برای سومین. و 60 $ برای هر اتصال پس از آن.
هزینه به طور عادی (برای ثبت نام انجام شده پس از مرداد 24) : 195$ برای اولین اتصال، 265 $ برای دومین ؛ 130 $ برای سومین. و 65 $ برای هر اتصال پس از آن.

لطفا توجه داشته باشید ثبت نام تنها برای یک اتصال به شما اجازه می دهد. با این حال، تعداد زیادی از مردم می توانند به این سمینار با استفاده از یک اتصال به پروژکتور LCD (و یا یک مانیتور بزرگ کامپیوتر) و بلندگوهای کامپیوتر خوب و یا یک بلندگو، مشاهده کنند و گوش دهند.
تمام شرکت کنندگان، صرف نظر از تعداد اتصالات ثبت نام، می توانند 0.2واحدهای آموزشی مداوم(CEUs) یا 2.0 ساعت پیشرفت حرفه ای (PDHs) دریافت کنند. گواهی CEU / PDH رایگان می باشد.

ثبت نام کسب و کار کوچک
ما تخفیفی برای ثبت نام کسب و کارهای کوچک ارائه می دهیم. اگر شما قبلاً از این طریق برای کسب و کار کوچک ثبت نام کرده اید، لطفاً ابتدا به حساب کاربری خود برای دریافت تخفیف کسب و کار کوچک وارد شوید. اگر شما قبلاً از این طریق برای کسب و کار کوچک ثبت نام نکرده اید، لطفا اگر شما واجد شرایط هستید، ثبت نام کنید.

اتصال به صورت یک اتصال شبکه به علاوه یک اتصال تلفن (در صورت لزوم) تعریف شده است. اگر می خواهید برای بیش از یک اتصال برای این سمینار ثبت نام کنید، پس از انجام ثبت نام، در سبد خرید به شما این فرصت داده می شود. اگر برای ثبت سمینار مورد نظر خود به اصلاح ثبت نام وب سمینار نیاز باشد (سوئیچ از یک وب سمینار به دیگری) هزینه 15 $ اعمال خواهد شد. استرداد تا 80 درصد هزینه انجام می شود و باید در مدت سی روز بعد از سمینار برنامه ریزی شده انجام شود. ما ارائه دهنده ثبت نام برای آموزش مداوم در ایالت فلوریدا (ارائه دهنده # 4732)، در ایالت نیویورک (ارائه دهنده # 99)، در ایالت نیوجرسی (ارائه دهنده # 24GP00014200)، ایالت مریلند، و برای شورای صدور گواهینامه مهندسین سازه (SECB) از انجمن ملی مهندسین سازه (NCSEA) هستیم.

منبع:+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
1پاسخ
پوش اور پل
سلام دوستان بنده رو پایان نامه با موضوع پوش اور پل کار میکنم میخواستم ببینم از دوستان کسی هست تو پوش اور پل تجربه داشته باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
بارگذاری بار زلزله در قاب دو بعدی

در قاب دو بعدی xz نیرو زلزله را در چند جهت باید وارد کرد؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...