معرفی یک وبسایت بسیار سودمند برای مهندسین عمران; Learning Construction-اختصاصی 808

2 تير 1394 - 12:59
معرفی یک وبسایت بسیار سودمند برای مهندسین عمران; Learning Construction-اختصاصی 808

وبسایت learning construction  یک وبسایت بسیار با ارزش آموزشی در زمینه ساختمان سازی است. هدف اصلی این وبسایت آن است که با استفاده از ویدیوهای آموزشی، وبلاگ های آموزنده، لینک های مزابط ، محاسبات ، نرم افزارها و سایر ابرازهای مفید برای ساخت و ساز اطلاعات علافه مندان و مهندسین در این زمینه را گسترش دهد. موسس این وبسایت برای چندین سال در صنعت ساختمان کار کرده است و تجربه کار با افرد بسیار خبره در این زمینه را دارد که کارشان را با یادگیری در زمینه مهندسی ساختمان آغاز کرده اند.

گردانندگان این وبسایت می خواهند تا اطلاعات ارزنده خود را با نسل جوان مهندسانی که مشتاق به یادگیری هستند در اشتراک بگدارند اگرچه آموزشگاه های بسیاری هستند که این این تجارت را آموزش می دهند اما این سایت این تجارت از دیدگاه کسانی که در این زمینه مشغولند به شما یاد می دهد..

این وبسایت بخش های مختلفی دارد از بتن ریزی تا نقاشی و تاسیسات ساختمان در هر بخش توضیحات کامل به همراه فیلم های آموزشی وجود دارد مانند تصویر زیر :

همچنین در بخشی از این سایت نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه در زمینه صنعت ساختمان قرار داده شده است .

یکی دیگراز بخش های جالب این سایت ابزارهایی است که برای محاسبه بسیار سودمند است مانند محاسبه بتن مصرفی یا رنگ مورد نیاز است 

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه