پروژهای آنلاین درس مکانیک سنگ دانشگاه میشیگان قابل دسترس برای تمام مهندسین

3 ارديبهشت 1394 - 10:10

 

[[{"fid":"2202","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":"","media_title[und][0][value]":"","media_description[und][0][value]":"","media_description[und][0][format]":"full_html","field_tags[und]":"","field_license[und]":"none"},"type":"media","attributes":{"class":"media-element file-default"}}]]

دانشجویان دانشگاه میشیگان که واحد درسی مکانیک سنگ را اخذ کرده اند پروژه درسی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.دکتر زکوس استاد درس مکانیک سنگ از دانشجویان خود خواسته است تا به جای ارائه پروژه به او ،پروژه های خود را به صورت گروهی در فضای آنلاین انجام دهند . هم اکنون پروژه های انجام شده بر روی اینترنت برای متخصصان و صاحب نظران قابل دسترس است تا  بتوانند نظرات و ایده های خود را مطرح نمایند. پروژهای کلاس مکانیک سنگ از اینجا قابل دسترسی است .

هر پروژه دارای یک گزینه اضافه کردن نظر است که به مشاهده کنندگان اجازه می دهد بدون توجه به اینکه که اطلاعاتی در زمینه پروژه دارند یا نه نطرات خود را به دانشجویان انتقال دهند. تمام نظرات اعم از فنی و ویرایشی تا دو هفته بعد از بارگذاری پروژه ثبت می شود. دانشجویان وظیفه دارند نطرات مطالعه کنند به آن ها پاسخ دهند و اصلاحات لازم را اعمال کنند. درنهایت پروژه ها نهایی شده و پاورپوینت ارائه بر روی سایت قرار می گیرد. پروژه ها و فایل های پاورپوینت به صورت آنلاین باقی می مانند تا مورد استفاده متخصصان و مهندسین در سرتاسر جهان قرار بگیرند.

پروفسور زکوس در این باره افزود:ما سعی کرده ایم این رویکرد را به عنوان بخشی از  درس مهندسی محیط زیست خاک و بهسازی زمین امتحان کنیم تا دانشجویان و همینطور مهندسین و متخصصان از آن استفاده کنند.دانشجویان علاقه ی بیشتری به انجام پروژه به صورت آنلاین تا روش های معمول نشان دادند از این رو من تصمیم گرفتم تا این روش را مجددا امتحان کنم. ما معمولا روش آموزش را خود را بر اساس نظر سنجی از دانشجویان در انتهای کلاس انتخاب می کنیم.

یک مقاله بر پایه تجربه این سیستم در کنفرانس فناوری اطلاعات در ژئو تکنیک نیز ارائه شده است

منبع: http://www.geoengineer.org

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...