مشاهده فیلم کلاس های آموزشی اساتید عمران دانشگاه شریف (مکتب خونه)

25 بهمن 1393 - 16:18

حتماً تا حالا به این فکر کرده اید که ای کاش یک ترم می توانستیم در یکی از دانشگاه های مطرح کشور حضور داشته باشیم و از کلاسهای آن استفاده نمائیم. خیلی از ماها برخی از اوقات از دوستانمان که در دانشگاه های خوب کشورمان مشغول تحصیل هستند ؛ درخواست می کنیم که ما را به عنوان میهمان به کلاس های خودشان ببرند تا ما نیز بتوانیم از کلاس های خوب اساتید بزرگ بهره ای ببریم.

گروه مکتب خونه با همین ایده و هدف شکل گرفت و هم اکنون مشغول به فعالیت است. گروه مکتب خونه اقدام به انتشار فیلم کلاس های دانشگاه شریف به صورت صددرصد رایگان نموده و آنرا از طریق وب سایت مکتب خونه در اختیار کلیه علم دوستان و دانش پژوهان سراسر کشور قرار داده است.

وب سایت مکتب خونه ؛ توسط گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان فاعال و پرانرژی دانشگاه صنعتی شریف اداره می شود. سایت مکتب خونه با پشتوانه دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال خودش توانسته گام موثری در راستای ترویج علم و دانش بردارد.

این گروه بدون هیچ چشمداشت مالی و بدون اینکه هیچ گونه هدف اقنصادی اقدام به انتشار فیلم های ضبط شده کلاسهای برگزار شده در دانشگاه شریف نموده است. این اقدام با اطلاع اساتید و حتی دانشگاه شربف بوده و حق والانصاف هیچ سوء استفاده مالی در این راه صورت نگرفته  و نخواهد گرفت.

موسسه آموزشی مهندسی 808 نیز به نوبه خود از این کار شایسته و به جای گروه مکتب خونه تقدیر کرده و مراتب تشکر و قدردانی خود را از این گروه اعلام میدارد. باشد که گروه مکتب خونه الگویی برای جامعه دانشگاهی و مهندسی ما تلقی گردد . . . . در پایان برای کلیه دست اندرکاران گروه مکتب خونه آرزوی توفیق روز افزون داریم.

از لینک های زیر میتوانید دو نمونه از فیلم هایی آموزشی که از اساتید به نام دانشگاه شریف ضبط و در سایت مکتب خونه منتشر شده است را دانلود و مشاهده نمائید.

کلاس دینامیک از دکتر علی بخشی (استاد دانشگاه شریف)

کلاس قابلیت اعتماد سازه و مدلسازی احتمالاتی از دکتر مجتبی محصولی (استادیار دانشگاه شریف)

منبع : مکتب خونه

 

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه