اطلاعیه : تغییرات صورت گرفته در برگزاری دوره های آموزشی ویژه ویرایش چهارم استاندارد 2800 (آخرین مهلت ثبت نام با تخفیف: سه شنبه 30 دی)

29 دى 1393 - 19:57

طی چند روز گذشته بنا به درخواست مهندسین و دانشجویان شهرستانی تغییراتی در زمان های برگزاری دوره های آموزشی ویژه ویرایش چهارم استاندارد 2800 صورت گرفت. این تغییرات به شرح ذیل هستند :

(آخرین مهلت ثبت نام با تخفیف: سه شنبه 30 دی)

1 ) دوره فشرده (دو روزه) اعمال ضوابط ویرایش چهارم استاندارد 2800 در ایتبس 2013 (مدرس :اقای دکتر حسین زاده)

زمان برگزاری این دوره بنا به درخواست کاربران شهرستانی جهت رفاه حال شرکت کنندگان و اقامت کوتاهتر در شهر تهران ؛ به دو روز کاهش یافت و مدت ساعت کلاس در این دو روز از 9 صبح الی 18 به 9 صبح الی 20 تغییر داده شد. لذا در مدت ساعات برگزاری این دوره هیچ تفاوتی صورت نگرفته است و صرفاً یک روز آن حدف و به مدت ساعات دو روز دیگر اضافه شده است. این دوره در روزهای نهم و دهم بهمن ماه 93 از ساعت 9 الی 20 در محل آموزشگاه 808 برگزار میگردد.

2 ) دوره بررسی تغییرات ویرایش چهارم آئین نامه زلزله ایران (استاندارد 2800) (مدرسین :اقایان دکتر سروقد مقدم و فاروقی)

مدت زمان این دوره نیز به دلایل عنوان شده ؛ از دو روز به یک روز کاهش داده شد. لذا این دوره در 17 بهمن ماه 93 از 9 صبح الی 18 در محل آموزشگاه 808 به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود.

3 ) ورکشاپ شماره 3 : بررسی تغییرات ویرایش چهارم استاندارد 2800 (مدرس : اقای دکتر حسین زاده)

در این ورکشاپ تغییراتی در زمان برگزاری صورت نگرفته است. بلکه تنها لینک ثبت نام و ریجستری مربوط به این ورکشاپ تغییر کرده است. از متقاضیان شرکت در این ورکشاپ خواسته می شود ؛ جهت ثبت نام و ریجستر کردن نام خود بر روی لینک زیر کلیک نمایند. همچنین لینک مربوطه در صفحه اصلی ورکشاپ شماره 3 نیز اصلاح شده است. توجه کنید آن دسته از کاربرانی که تا به امروز در این ورکشاپ ثبت نام کرده اند ؛ بایستی مجدداً از لینک زیر یا لینک موجود در صفحه اصلی ورکشاپ شماره 3 ثبت نام نمایند.

لینک ثبت نام (ریجستری) جدید ورکشاپ شماره 3 (دوم بهمن ماه 93)

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    با سلام
    از کلاس های حضوری به هیچ عنوان فیلمبرداری نمیشود و تنها کلاس های آنلاین قابلیت فروش فیلم پس از دوره را دارند.

    سلام اگه میشه dvd کلاس رو برای فروش قرار بدید

    عکس‌های masoud5963
    masoud5963