رادیو 808 به بیست رسید! نظر شما در ارتباط با کیفیت رادیو پادکست هامون چیست؟

17 تير 1391 - 15:29

شنوندگان عزیز ، تو بیست شماره  منتشر شده از رادیو 808  با بخش های مختلفی از قبیل اخبار،آموزش و دوازده مصاحبه تخصصی با اساتید و چهره های برجسته و بین المللی مهندسی عمران کشورمون با شما بودیم. احتمالا از مشکلات ضبط برنامه های اینچنینی به طور منظم و هفتگی اطلاعی دارید اما با این حال خوشحالیم چراکه نگرانی های شما در هفته هایی که ما برنامه نداریم و ایمیل ها و پیامک هایی که از سوی شما به همین خاطر به دست ما میرسد به ما زنده بودن برنامه هامون رو نشون میده و ما رو به آینده این کار امیدوار میکند.

از شماره 1 رادیو 808 که در تاریخ 11 آذر ماه 1390  و از طریق سایت سازه 808  منتشر شد تا به الان تجربه های زیادی تو این زمینه به دست آوردیم و هنوزم معتقدیم زمان زیادی برای قضاوت تاثیر کارمون در مهندسی عمران کشورمون باقی مونده چراکه ویژگی رادیو پادکست و مزیت بزرگ آن نسبت به رادیو های آنلاین در دسترس بودن همه پادکست ها در مدت زمان طولانی بعد از ضبط اولیه پادکست است، برای همین تمام تلاش خودمونو میکنیم تا با ضبط با کیفیت مصاحبه های رادیو هامون بتونیم در بلند مدت هم رضایت شما شنوندگان محترم را به همراه داشته باشیم.

اخیرا به طور منظم پخش ویدئوکست قسمت هایی از مصاحبه هامونم را هم در سایتمون شروع کردیم و امیدواریم این روند به همین شکل ادامه پیدا کند. شما میتونید ویدئوکست های مربوط به هر مصاحبه را از طریق سایتمون و یا در کانال اختصاصی ما در شبکه های اشتراک فیلم مثل آپارات و یوتیوب مشاهده کنید و به ما نظرات خودتان را از طریق وبسایت انتقال دهید.

تو مصاحبه هامون سعی داشتیم از همه قشر مهندسین عمران داشته باشیم و سعی کردیم به سراغ مهندسینی بریم که نه تنها از لحاظ اجرایی بلکه از لحاظ علمی نیز شناخته شده هستند و از مهندسین برجسته مهندسی کشور به حساب می آیند. اما این را هم قبول داریم که گرچه به موفقیت هایی در این راه رسیده ایم اما بسیاری از قله ها باقیمونده که هنوز فتح نشدند.

تو شماره های آتی سعی داریم بخش های جدیدی به رادیو 808 اضافه کنیم بنابراین با ارسال نظراتتون ما رو در شناخت بهتر سلیقه اکثریت شنوندگانمون آشنا کنید.

شما میتونید نظرات خودتان را در ارتباط با موضوع پادکست این شماره  و همچنین سوالاتتان در ارتباط با موضوع پادکست هفته بعدمان را  از طریق آدرس ایمیل ما info@Civil808.com برایمان  ارسال کنید یا به شماره  ما 30009900666808 پیامک کنید. همانطور که میدونید نظرات متنی شما در ارتباط با موضوع هر شماره از پادکست هامون با نام خودتان در پادکست بعدی به اطلاع سایر شنوندگانمان رسانده می شود یا اگر امکان ضبط صدای خود را با کمک میکروفون لپ تاپ یا امکانات دیگر دارید می تونید صدای ضبط شده خودتان را برای ما ارسال کنید تا در قسمت پیشنهادات  و نظرات برناممون پخش کنیم و بتونیم جواب سوالاتتان را در روز مصاحبه از میهمان برناممون دریافت کنیم و به گوش شما برسونیم

برچسب ها: 

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...