لینک ورود به جلسه اول رایگان دوره آنلاین آموزش نرم افزار Tekla، یکشنبه 10 مرداد

10 مرداد 1395 - 12:29
لینک ورود به جلسه اول رایگان دوره آنلاین آموزش نرم افزار Tekla، یکشنبه 10 مرداد

 جلسه اول رایگان دوره آنلاین آموزش نرم افزار Tekla، امروز  یکشنبه 10 مرداد ساعت 21 الی 24 برگزار می گردد از این لینک میتوانید در جلسه اول رایگان ثبت نام و شرکت نمایید.

لینک جلسه اول رایگان


اطلاعات بیشتر از این دوره و سایر دوره های آنلاین ترم تابستان 95:
https://civil808.com/edu95

سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
نحوه نمایش آراماتور ها در تکلا استراکچر
سلام . ببخشید یک سوال داشتم راجب نرم افزار تکلا. به عنوان مثال من وقتی آرماتور های طولی پی را رسم میکنم و هم چنین خاموت ها . وقتی از پنجره window میخوام یهview Grid ببینم تا بتونم از نما هم بهتر کنترل کنم ، آرماتور ها نشان نمیدهد . فقط در 3D میتوانم با آرماتورها کار کنم . آیا راهی هست که بتوان در view های دیگر آرماتور ها را دید؟
عکس کاربر
1پاسخ
مشکل خطوط صورتی در نرم افزار تکلا
با سلام هنگام استفاده از نرم افزار تکلا مشکل خطوط صورتی دارم.(نمونه عکس) داخل سایت خود تکلا فایلی dll برای حل مشکل پیشنهاد کرده که بعد از ثبت نام هم اجازه دانلود نمیداد. راه حل دیگه تغییر رندر به DirectX بود که من مسیر File > Settings > Switches > DirectX پیدا نکردم. به عنوان راه حل آخر باید کارت گرافیک quadro 4000 بخرم؟(قیمت نو یا پرفورمنس بالاتر این سری عجیب گرونه.)
عکس کاربر
1پاسخ
مشکل خروجی dwg برای Tekla 20
سلام بنده با تکلا 20 چند نقشه را آماده کردم و به صورت dwg خروجی گرفتم ولی فایل های خروجی داده شده به صورت اتوکد را چک کردم متوجه شدم هیچ محتوایی در آن نیست و فایل خالی می باشد ولی در محیط نقشه تکلا ، نقشه ها به صورت کامل بدون اشکالی نشان می دهد ، چه تنظیماتی نیاز می باشد تا این مشکل برطرف شود؟؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...