مزایای آموزش مجازی - تمدید مهلت ثبت نام دوره های ترم پاییز آموزشگاه مجازی808

آموزشگاه مجازی مهندسی عمرانگروه آموزشی 808 در زمینه های بسیاری در عرصه اموزش فعالیت دارد که از آنجمله میتوان به کتاب های الکترونیکی تخصصی ، مجله تخصصی اینترنتی ، تیم طراحی و مشاوره ، انتشارات مجازی و ...  اما شاید مهم ترین آنها که گروه آموزشی 808  در پیشرو بودن به تاسیس آن مفتخر است ایجاد یک آموزشگاه مجازی تخصصی مهندسی عمران برای اولین بار در کشور است .

آموزشگاه با لحاظ تمامی شیوه های موجود در استاندارد های موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شامل:

  • استاندارد شماره 10000 تحت عنوان «آموزش الکترونیکی-ویژگی ها»
  • استاندارد شماره 10015 تحت عنوان «مدیریت کیفیت-راهنمایی هایی برای آموزش»

با برآورده کردن نیاز روز مهندسان برای دریافت دوره های آموزشی آنلاین  و لحاظ اکثر فاکتور هایی که در آموزش فیزیکی وجود دارد یکی از بهترین تدابیری است که برای آموزش مجازی اندیشیده شده است .

امروزه ما شاهد رشد روز افزون این گونه آموزشگاه ها در سطح جهان هستیم  و شاهدیم اکثر دانشگاه های معتبر دنیا بخش آموزش مجازی را به عنوان یکی از امکانات وبسایت خود اضافه کرده اند. در حقیقت به علت سهولت ، صرفه جویی در وقت و هزینه و عدم مقید به زمان و مکان و نیز دسترسی به سطح دانش تخصصی مختلف حتی خارج از مرزهای ملی ، استقبال گسترده ای از آموزش مجازی به این طریق ، شده است . گروه آموزشی 808 با تأسیس چنین آموزشگاهی و بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص ، شرایط بهتر و آسان تری را برای آموزش همگان مهیا نماید و در این راه به همکاری با موسسات آموزشی معتبر می پردازد .نکته حائز اهمیت این است که این آموزشگاه نه تنها در رشته مهندسی عمران بلکه در کلیه رشته های مختلف مرتبط با صنعت ساختمان فعال خواهد بود. این آموزشگاه در  808 به دو حالت برگزار می شود:

الف) دوره های کلاس های شبانه

ب) وبینار ، ورکشاپ های تخصصی با حضور اساتید به نام کشور

کلاس های آنلاین با همکاری تیم علمی اساتید سایت  و به صورت روزانه با کلاس های متعدد و در دو سطح رایگان و پولی برگزار می شود که طی آن دانشجویان  و علاقه مندان به پیگیری فعالیت های آموزشی مهندسی در تمامی سطوح از این امکانات بهرهمند شوند.

 

برخی از مزایای آموزش مجازی:

  • تسهیل در ارائه خدمات با هزینه ای کمتر برای طیف وسیعی از افراد : آموزش مجازی با در اختیار قراردادن کلیه اطلاعات مرتبط مشابه آموزش فیزیکی با هزینه به مراتب کمتر برگزار می شود و این بعنی سود سه طرفه دانشجو ، آموزشگاه و مدرس
  •  به روز ماندن تخصص مهندسان:  مطمئنا بخش اصلی علاقه مندان به آموزش مجازی را افرادی تشکیل خواهد داد که تمایل به به روز رسانی اطلاعات تخصصی خود دارند
  •  خارج بودن مزایای آموزش از بعد زمان و مکان : ویژه خارج از محدودیت زمان برای اینست که دانشجویان در هر زمان می توانند از فیلم دوره های برگزار شده استفاده کنند چه به صورت خرید فیلم DVD و نیز چه به صورت خرید آنلاین و مشاهده فیال رکورد شده  آموزش . محدودیت مکان هم برای اینکه برای شرکت کنندگان در تمام نقاط دنیا امکان شرکت در این کلاس ها فراهم است

به اطلاع دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 میرساند آخرین مهلت ثبت نام دوره های آموزشگاه ترم پاییز در این هفته میباشد. بنابراین دانشجویان گرامی که تاکنون در این دوره آموزشی موفق به ثبت نام نشده اند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند هر چه سریعتر قبل از به ظرفیت رسیدن این دوره آموزشی از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند:

دوره های ترم پاییز آموزشگاه مجازی 808

 

دوره 2 ساعته آشنایی با مهندسی ارزش-مدرس دکتر عرب:

جهت ثبت نام نیاز به تکمیل فرم خرید آنلاین زیر  است برای این منظور لازم است متقاضیان شرکت در دوره پس از کلیک بر روی نام دوره مورد نظر اقدام به خرید آنلاین و سپس پیش ثبت نام در دوره مربوطه نمایند.برای این منظور پس از کلیک بر روی نام فایل به صفحه درج مشخصات خریدار برای فروش آنلاین فایل منتقل خواهید شد که با پر نمودن اسم واقعی و شماره تلفن همراه و ایمیل خود  و سپس انتقال به درگاه اینترنتی زرین پال با انتقال آنلاین وجه به حساب بانکی ذکر شده بلافاصله ایمیل خودکاری از سوی وبسایت 808 دریافت خواهید کرد که به پیوست آن مشخصات لینک ورود به کلاس  و توضیحات تکمیلی در این ارتباط آمده است.  این دوره آموزشی در تاریخ دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 20-22 برگزار می شود. لینک ثبت نام به همراه دریافت گواهینامه و DVD همراه با دوره به صورت پست پیشتاز پس از برگزاری:

ثبت نام

 

 

اطلاعات بیشتر:

» تمدید مهلت ثبت نام دوره آموزشی 2ساعته «آشنایی با مهندسی ارزش»-دوشنبه 13 آذر

 

دوره 8 ساعته آموزش پیشرفته OpenSees :

علاقه مندان جهت ثبت نام دوره 8 ساعته نیاز به تکمیل فرم خرید آنلاین زیر به منظور ثبت نام در دوره مربوطه دارند برای این منظور لازم است متقاضیان شرکت در دوره پس از کلیک بر روی نام دوره مورد نظر اقدام به خرید آنلاین و سپس پیش ثبت نام در دوره مربوطه نمایند.برای این منظور پس از کلیک بر روی نام فایل به صفحه درج مشخصات خریدار برای فروش آنلاین فایل منتقل خواهید شد که با پر نمودن اسم واقعی و شماره تلفن همراه و ایمیل خود  و سپس انتقال به درگاه اینترنتی زرین پال با انتقال آنلاین وجه به حساب بانکی ذکر شده بلافاصله ایمیل خودکاری از سوی وبسایت 808 دریافت خواهید کرد که به پیوست آن مشخصات لینک ورود به کلاس  و توضیحات تکمیلی در این ارتباط آمده است. مهلت ثبت نام این دوره تا حداکثر تاریخ یکشنبه 19 آذر ماه 1391 میباشد.

 ثبت نام

 

 

جهت دانلود رایگان فیلم جلسه اول این دوره:

» دانلود اطلاعات جلسه اول دوره آموزش پیشرفته نرم افزار OpenSees -دوشنبه ساعت 20:00-رایگان

 

دوره 20 ساعته آموزش تحلیل غیر خطی سازه ها و بهسازی لرزه ای-مهندس تنباکوچی:

جهت ثبت نام  در دوره ده جلسه ای (20 ساعته) آموزش جامع تحلیل غیر خطی و بهسازی لرزه ای سازه ها نیاز به تکمیل فرم خرید آنلاین زیر به منظور پیش ثبت نام در دوره مربوطه است برای این منظور لازم است متقاضیان شرکت در دوره پس از کلیک بر روی نام دوره مورد نظر اقدام به خرید آنلاین و سپس پیش ثبت نام در دوره مربوطه نمایند.برای این منظور پس از کلیک بر روی نام فایل به صفحه درج مشخصات خریدار برای فروش آنلاین فایل منتقل خواهید شد که با پر نمودن اسم واقعی و شماره تلفن همراه و ایمیل خود  و سپس انتقال به درگاه اینترنتی زرین پال با انتقال آنلاین وجه به حساب بانکی ذکر شده بلافاصله ایمیل خودکاری از سوی وبسایت 808 دریافت خواهید کرد که به پیوست آن مشخصات لینک ورود به کلاس  و توضیحات تکمیلی در این ارتباط آمده است. آخرین مهلت ثبت نام: دوشنبه 13 آذر 1391

ثبت نام

 

 

جهت دانلود رایگان فیلم جلسه اول این دوره:

» دانلود جلسه اول دوره آموزشی«تحلیل غیرخطی و بهسازی لرزه ای سازه ها»-سه شنبه ساعت20

 


  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه