دانلود فیلم ورکشاپ شماره 11 : آشنایی با متربرآورد و صورت وضعیت نویسی (پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه 94)

ورکشاپ رایگان شماره 11 : آشنایی با متره برآورد و صورت وضعیت نویسی

ورکشاپ های رایگان هفتگی 808

ورکشاپ شماره 11

آشنایی با متره برآورد و صورت وضعیت نویسی

زمان : پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه 94 - ساعت 17 الی 20

سخنران : مهندس حبیب اللهی

تلفن اطلاعات : 02188272694 - 09192701412

 فقط آنلاین

بنا به رویکرد جدید وب سایت Civil808 در سال جدید و اختصاص کاربری VIP به کاربران همیشگی 808 ؛ از ورکشاپ دهم به بعد شرکت در کلیه ورکشاپ های هفتگی موسسه 808 برای کاربران VIP (طلایی) بصورت کاملاً رایگان و برای دیگر کاربران عزیز با پرداخت هزینه میسر خواهد بود. قابل ذکر است که کاربران VIP (طلایی) علاوه بر حضور رایگان بصورت زنده در ورکشاپ ؛ می توانند در هر زمان فیلم ضبط شده را پس از برگزاری ورکشاپ نیز به رایگان دانلود و مشاهده نمایند. این درحالی است که دیگر کاربران محترم برای دانلود فیلم ورکشاپ های برگزار شده نیز بایستی هزینه پرداخت نمایند.

هزینه شرکت و ثبت نام در ورکشاپ های هفتگی 808 و یا دانلود فیلم ضبط شده آن پس از برگزاری ورکشاپ ؛ تنها 5,000 تومان خواهد بود.

قابل توجه کاربران محترم : هزینه دریافت شده تنها برای هزینه های سرور و امکاناات پخش ورکشاپ آنلاین صرف خواهد شد. لذا موسسه 808 هیچ گونه سود و منفعتی از ورکشاپ ها نخواهد برد.

عزیزانی که کاربری VIP ندارند ؛ یا کاربری خود را به کاربری طلایی (VIP) تبدیل کنند و یا می توانند با پرداخت مبلغ فوق  با کلیک بر روی عبارت "پرداخت و مشاهده محتوا" ؛ لینک ثبت نام در ورکشاپ و همچنین لینک دانلود فیلم ضبط شده پس از برگزاری ورکشاپ را دریافت نمایند.

توجه : چنانچه ورکشاپ برگزار نشده باشد لینک ثبت نام در ورکشاپ و چنانچه ورکشاپ برگزار شده باشد ؛ لینک دانلود فیلم ضبط شده آن خدمت کاربران محترم ارائه خواهد شد.

راهنمای ثبت نام و یا دانلود فیلم ورکشاپ های هفتگی:  

  •  براي ثبت نام در ورکشاپ و یا دريافت فايل فیلم ورکشاپ برگزار شده بايست ابتدا عضو سايت باشيد و همچنین اعتبار کافي در اکانت خود داشته باشيد.
  •  اگر عضو سایت نیستید براي عضويت در سايت مي توانيد ابتدا از اين قسمت اقدام کنيد (یا ثبت نام بصورت کاربری طلایی و یا بصورت عادی) و سپس از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید و سپس به این صفحه رجوع کنید.
  •  اگر عضو سايت هستيد  و اعتبار کافی نیز در حساب خود دارید ابتدا برای ورود به سایت با نام کاربری از این قسمت اقدام کنید اگر شارژ کافی در حساب خود دارید از دوباره به همین صفحه رجوع کنید و بر روی لینک "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.
  •  اگر عضو سایت هستید اما شارژ کافي در حساب خود نداريد پس از ورود از این قسمت از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید.

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
اعتبار مورد نیاز : 5,000 تومان
5,000 تومان
پرداخت 5,000 تومان و مشاهده محتوا
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه