یادداشت 36: آگهی استخدام مدیر آموزشی برای گروه آموزشی 808

جهت تقویت فعالیت های آموزشی تولید محتوای وبسایت و نیز توسعه و راه اندازی سایر امکانات و خدمات آموزشی مهندسی 808 که به زودی رونمایی خواهد شد، گروه آموزشی 808 تصمیم دارد برای دوره جدید فعالیت آموزشی خود یک همکار به عنوان مدیر آموزشی استخدام کند لذا از علاقه مندان به همکاری درخواست میشود تا رزومه خود را تا حداکثر انتهای آذر ماه به آدرس ایمیل ما ارسال کنند.

 

ویژگی های مدنظر 808 برای فرد متصدی این بخش عبارت است از:

  • دارای مدرک مرتبط با یکی از رشته های زیر: (کارشناسی عمران - کارشناسی ارشد مدیریت - کارشناسی ارشد کارآفرینی- کارشناسی ارشد آموزش مهندسی)
  • ترجیحا دارای سابقه تدریس ، تالیف و یا مدیریت آموزشی در آموزشگاه ها و یا انجمن علمی دانشگاه ها
  • ساکن در شهر تهران جهت سهولت در تدارک امکانات غیر آنلاین
  • دارای فکر ریسک پذیر دیوانه واری که بخواهد دنیا را با ایده های نوآورانه خود در آموزش تغییر دهد!!

 

شرح موارد همکاری:

برنامه به روز رسانی بخش آنلاین گروه آموزشی 808 قبلا از طریق این یادداشت اطلاع رسانی شد به علاوه با مطالعه تقویم آموزشی دوره بعدی یعنی سه ماهه زمستان می توانید با اهم شرح وظایف مدیر آموزشی وبسایت گروه آموزشی 808 آشنا شوید:

از داوطلبان همکاری در این بخش درخواست میشود جهت دریافت اطلاعات بیشتر از جمله نحوه همکاری از طریق ایمیل: Saze808@gmail.com با ما در ارتباط باشند.

 

 

مشارکت افتخاری کاربران 808 در تولید و انشار اخبار تحلیلی و آموزشی :

در حال حاضر Civil808 متاسفانه علیرغم شعار فعالیت گروهی، عمدتا به صورت فردی اداره می شود (به دلیل کمبود نیروی متخصص و وارد در بخش های مختلف IT و عمران به طور همزمان) به نحویکه  سعی میکنم به عنوان سردبیر بخش اخبار محتوایی سایت در تهیه و انتشار تمامی بخش های سایت شخصا فعالیت داشته باشم، (شما می توانید آخرین به روز رسانی های مرتبط با شیوه مدیریت سایت را  از بخش درباره ما سایت و بخش های مربوط به راهنمای سایت را از بخش راهنما مطالعه بفرمایید.)

برای این منظور  از علاقه مندان  و داوطلبین همکاری با گروه آموزشی 808 میخواهم مطابق توضیحات مندرج در صفحه جذب همکار سایت ، علاقه مندی خودشان را برای ما ایمیل کنند.

 

 

مشارکت اسپانسر ها

مطمئنا بقای هر مجموعه غیر انتفاعی علمی در کشور به جذب و نمایش تبلیغات در لابلای اخبار علمی تولید شده و منتشر شده در آن تامین می شود. Civil808 نیز عمدتا بر مبنای همین الگوی کسب و کار اداره می شود. چنانچه شرکت های مشاوره، آموزشگاه ها ، شرکت های اجرایی عمرانی و حتی مهندسان و اساتید مختلف فعال در زمینه مهندسی عمران تمایل دارند در این پروژه نفع رسانی گروهی از طریق آموزش مجازی به هر نحوی شریک ما باشند و ما را در این مسیر یاری رسانند می توانند با مطالعه شرایط تبلیغات در سایت Civil808  جهت دریافت تعرفه تبلیغات در سایت به ما ایمیل دهند یا  با ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط حاصل نمایند.

 
 


نویسنده:

مجتبی اصغری سرخی ، مدیر گروه آموزشی808


مطالب مرتبط:

» یادداشت 30:برنامه به روز رسانی محتوای آموزشی Civil808 + دعوت به همکاری در تیم خبری808

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه