مقاله تحلیلی:‌ ساختمان 951 در مرکز شهر BOISE

مقاله تحلیلی:‌ ساختمان 951 در مرکز شهر BOISE

شهر BOISE در ایالت آیداهو در ایالات متحده از جهات بسیاری جزء برترین ها می باشد که از جمله آن ها می توان به کسب رتبه چهارم در بین بهترین شهرها به عنوان محل زندگی و به عبارت دیگر قابلیت زیستن آن اشاره کرد، همچنین رتبه سوم را در بین بهترین رودخانه های حومه شهر ها در سراسر آمریکا در رزومه خود دارد که این رتبه بندی از سوی مجله OUTSIDE اعمال شده است. از جمله برتری های دیگر این شهر می توان به کسب مقام نخست بهترین شهر برای زندگی آقایان اشاره کرد که مورد تأیید مجله MEN'S HEALTH نیز می باشد و مواردی دیگر که از حوصله این بحث خارج است. برای سرمایه گذاری در این شهر جذاب، معمار و پیمانکار برجسته GLENN LEVIE شروع به طرح ریزی ساختمان 951، تنها با گام نهادن به بخش مرکزی شهر BOISE، نمود. دید او نسبت به سازه، وفق دادن یک زمینه خاص و ویژه با استفاده از تمام ترکیبات فضا های مختلف در زیر یک سقف، بوده است.

 منبع

 نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

 اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های soroosh

هاشم شهاب لواسانی

کارشناس دفتر فنی هستم و علاقمند به اقتصادی کردن پروژه ها هستم. در کنار کار اصلی خودم به ترجمه مقالات و متون تخصصی رشته عمران علاقه دارم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip را لطفا توضییح دهید هر کار میکنم دانلود نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی برای پروژه های راهسازی و تونل سازی
با سلام بنده آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی و بررسی آن میخواهم کتاب ،نرم افزار و هر گونه آموزش در خصوص بررسی و نوشتن صورت وضعیت پروژه های راهسازی و تونل سازی
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .