مقاله تحلیلی : طراحی زیرساخت متناسب با سرعت بالای رشد و توسعه در تگزاس

مقاله تحلیلی : طراحی زیرساخت متناسب با سرعت بالای رشد و توسعه در تگزاس

شهر Conroe که وسعت آن در ۱۵ سال اخیر به دو برابر افزایش یافته، در حال برنامه ریزی برای ساخت یک کارخانه‌‌ تصفیه هوشمند فاضلاب برای پاسخگویی به نیاز آینده است.
۱۱ ژانویه، سال ۲۰۱۶ - شهر Conroe در ایالت تگزاس آمریکا دارای رتبه ‌ای بالا در رده بندی شهرها به لحاظ سرعت رشد و توسعه بوده که تحت تأثیر رشد اقتصادی هیوستن، کلان شهر واقع در ۴۰ مایلی جنوب خود قرار گرفته است. از سوی دیگر، این شهر در حال تبدیل شدن به مرکز تجاری برای بسیاری از بیزینس ‌ها و توسعه طلبان تجاری است.
با توجه به این که جمعیت شهر Conroe در طی‌ ۱۵ سال گذشته تقریباً دو برابر شده است، کارخانه‌‌ تصفیه فاضلاب واقع در جنوب غرب این شهر به تدریج به یکی‌ از پایگاه های بنیادی و مهم کمیسیون کیفیت محیط زیست تگزاس (TCEQ) تبدیل شده است. طبق قوانین، در صورتی که میانگین جریان عبوری از یک کارخانه‌‌ تصفیه فاضلاب در تگزاس به مدت سه ماه متوالی برابر و یا بیشتر از ۷۵ درصد ظرفیت مجاز آن باشد، مسئولان بایستی برنامه های مهندسی‌ و بودجه‌ لازم برای افزایش ظرفیت کارخانه‌‌ را تدوین نمایند.

 

 

دریافت مقاله : 

texas.pdf

منبع : +

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

درباره نویسنده
عکس‌های یلدا رحمتی

یلدا رحمتی

تحصیلات کارشناسی را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی امیر کبیر گذرانده و مدرک کارشناسی ارشد را در گرایش مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده ام. برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کرده ام.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .