مقاله تحلیلی: چگونه اضطراب کارگران را برای بازگشت به محل کار کاهش دهیم؟

مقاله تحلیلی: چگونه اضطراب کارگران را برای بازگشت به محل کار کاهش دهیم؟

 در هفته های ابتدایی همه گیری جهانی ویروس کرونا در ایالات‌متحده، مدیران بخش ایمنی در EV Construction سؤالاتی را از کارمندان و پیمانکاران فرعی که نگران ایمنی کار در هنگام شیوع فزاینده ویروس بودند، مطرح کردند. آن‌ها می خواستند بدانند چگونه رؤسای شرکت سلامت افراد را حفظ می کنند.

شرکت میشیگانی مستقر در هلند، با توجه به نگرانی های خود به‌سرعت مجموعه ای از پروتکل ها برای ایمنی و تمیز بودن سایت های کاری تهیه کرد.

شرکت Novakoski معتقد است با مشارکت همه افراد چیزی برای نگرانی در خصوص پیشامدهای بعدی وجود نخواهد داشت.

تمرکز این شرکت بر ایمنی و شفافیت باعث شده تا حدود %۷۵ از کارگرانی که به دلیل تمهیدات بهداشتی در اوایل بحران تصمیم به ماندن در خانه داشتند به پروژه ها برگردند.

به گفته معاون اجرایی بخش مدیریت ریسک Tricia Kagerer، رؤسای بخش ایمنی روزانه برای ملاقات با کارمندان از پروژه-ها بازدید می کنند و به آن‌ها اطمینان می دهند که آنچه را برای موفقیت لازم دارند، مهیا است. Kagerer می گوید ما نمی-توانیم این واقعیت را تغییر دهیم که کووید ۱۹ در ایالات‌متحده و بین جوامع ما وجود دارد. ما می توانیم رفتار خود را در محل کار و خانه تغییر دهیم و قدم هایی برای سالم ماندن برداریم.

جلوگیری از غیبت

در سراسر کشور، کارگران ساختمانی از ترس ابتلا به ویروس و انتقال آن به سالخوردگان یا اعضای ناایمن خانواده، نتوانستند به‌خوبی از پس کار خود برآیند.

 یک بررسی جدید در مورد ساخت‌وساز نشان داد که برخورد با کارمندان مضطرب بزرگ‌ترین چالش پیمانکاران است، %۷۸ از پاسخ‌دهندگان گفته اند این، یکی از تأثیرگذارترین موارد بحرانی در تجارت آن‌ها است.

حفظ کارکنان و اطمینان خاطر از این امر مهم است. یک رویکرد پیشگیرانه، به کاهش نرخ غیبت هایی که بسیاری از پیمانکاران در حال حاضر با آن روبرو هستند کمک خواهد کرد.

برای تسهیل انجام شدن کار در سایت ها، پیمانکاران باید به نگرانی کارمندان درباره تمیز بودن محل کار و فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند. مدیران باید قوانینی در راستای به رسمیت شناختن این ترس ها تهیه کنند.

این مراحل نه‌تنها باعث می شود کارمندان به کار خود برگردند بلکه به کاهش مسئولیت کارفرما نیز کمک می کنند.

علائم استرس

علیرغم تلاش بیشتر کارفرمایان، برخی از کارگران در این دوره بی سابقه هنوز با اضطراب بالایی دست‌وپنجه نرم می کنند. Kagerer می گوید مدیران باید علائم استرس مانند نگرانی بیش‌ازحد، عصبانیت، از دست دادن تمرکز و مشکل در خواب را بین اعضای تیم تشخیص دهند.

بحران همه گیری نرمال نیست؛ هیچ‌کدام از ما در زندگی خود چنین چیزی را تجربه نکرده ایم. طبیعی است که احساس خوبی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد استرس کنترل نشده می تواند منجر به موارد بسیاری شود که بر ایمنی نیروی کار تأثیر می گذارد. نگرانی مداوم از قرار گرفتن در معرض کووید ۱۹، فشارهای خانوادگی و اخبار ۲۴ ساعته می تواند منجر به آسیب شود. مسائل مؤثر بر سلامت روانی همچنین می تواند منجر به اعتیادی شود که خطرات ایمنی بیشتری را برای سایت ها ایجاد می کند.

Kagerer گفت، اکنون بیش از هر زمان دیگری، تیم های عملیات ساختمانی باید به دنبال شناسایی علائم استرس کارکنان خود باشند و منابع لازم را برای کاهش تأثیرپذیری کارمندان خود فراهم کنند.

منبع

نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل مقاله:how_to_ease_workers_anxieties_about_returning_to_the_jobsite.pdf

درباره نویسنده
عکس‌های Neshat_okhovat

نشاط اخوت

11 سال سابقه کار در شرکت راهسازی و پلسازی
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
0پاسخ
دریافت یا مشاهده گواهینامه نشان تعالی HSE
باسلام.من دوره اسفند ماه سال 97(4ام تا 6ام) در برج میلاد بصورت مجازی رو گذروندم و گواهینامه اون رو دریافت کردم.سازمان نظام مهندسی درخواست گواهینامه فارسی رو از من نمودند.چطور میتونم دریافت کنم؟ با تشکر (گواهینامه دریافتی به پیوست میباشد.)
عکس کاربر
0پاسخ
مدرک Hse فنی حرفه ای مورد تأیید نظام مهندسی هست؟
سلام مدرک Hse فنی حرفه ای مورد تأیید نظام مهندسی هست ؟ ؟! برا پروژه ساختمانی
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .