مقاله تحلیلی: چگونه کسب‌ و کارمان را گسترش دهیم؟

مقاله تحلیلی: چگونه کسب‌ و کارمان را گسترش دهیم؟

رشد یک تجارت نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. این امر به‌ویژه در صنعت ساخت‌وساز صادق است. اگر مایلید کسب‌وکار خود را در حوزه ساخت‌وساز به سطح بالاتری برسانید، اولین کار اطمینان از داشتن افراد و زیرساخت‌های لازم برای روبرویی با کارهای جدید است. در غیر این صورت، باید به‌تنهایی برای ادامه کار تلاش کنید.

 در ادامه به ۱۲ نکته‌ای اشاره می‌کنیم که به شما کمک می کنند از دردسرهای رو به رشد در طول این مسیر جلوگیری کنید.

 استخدام بهترین افراد

ساخت‌وساز چیزی فراتر از مصالح و ابزارهای اولیه است و به افراد دارای مهارت و دانش و تجربه لازم، برای موفقیت پروژه ها نیاز دارد. برای حفظ کارمندان، به‌طور مرتب کارمندان را از طریق ارتقا و ترفیع، قدرشناسی یا دیگر شیوه‌ها تشویق کنید.

از موشکافی کارمندان خودداری کنید

 کارمندان از کار با یک رهبر عالی لذت می برند. بااین‌حال، آنچه دوست ندارند، کسی است که همه ی کارهای آن ها را موشکافی کند. مهم است که گامی به عقب بردارید و به کارمندان خود اجازه دهید به‌تنهایی تصمیم بگیرند. تا زمانی که هنگام استخدام تصمیمات هوشمندانه بگیرید، می توانید بدون نیاز به نظارت مداوم، به کارمندان خود برای انجام کارهایشان اعتماد کنید.

از سرمایه‌گذاری در شرکت خود نترسید

اگر می خواهید پروژه های بیشتری داشته باشید، باید سرمایه گذاری بیشتری کنید. انجام کار بیشتر به معنای نیاز به تجهیزات بیشتر است. همچنین باید هزینه های بیشتری صرف آموزش و سرمایه گذاری در تکنولوژی های روز کنید. هزینه های بازاریابی را در نظر داشته باشید. به هزینه های این‌چنینی، به‌عنوان سرمایه‌گذاری در آینده فکر کنید

روی سودآوری تمرکز کنید

رشد کسب‌وکار شما در گروی افزایش سود است. ارقام مربوط به هر کار را با دقت تجزیه‌وتحلیل کنید تا مشخص شود حاشیه سود به‌اندازه کافی برای توجیه کار اضافی، وجود دارد یا خیر.

به افرادی که در مورد تجارت شما صحبت می کنند توجه کنید

 مردم اغلب برای یافتن پیمانکار به توصیه افراد تکیه می کنند. برای دریافت کار بیشتر، مشتریان فعلی خود را تشویق کنید تا در مورد تجارت شما صحبت کنند.

تخصص خود را روی یک حیطه خاص متمرکز کنید

شما می‌توانید چندین روش مختلف را در کسب‌وکارتان اتخاذ کنید. یک گزینه اجرای پروژه های ساخت‌وساز عمومی است. گزینه دیگر تخصص در یک زمینه خاص است. داشتن تخصص کار را برای شما آسان تر خواهد کرد.

ارتباطات تجاری ایجاد کنید

ایجاد ارتباطات محلی از طریق خدمات شبکه ارتباطی و اجتماعی میسر است. به گروه های تجاری منطقه خود بپیوندید. این یک روش عالی برای معرفی تجارت شما به افراد بیشتری است. خدمات اجتماعی همچنین می تواند راهی برای به رسمیت شناختن نام تجاری شما و ایجاد فرصت های جدید باشد.

علامت تجاری خود را به یک استاندارد تبدیل کنید

هیچ‌گاه در کسب‌وکار خود میان بر نزنید. کیفیت کار مستقیماً بر اعتبار تجارت تأثیر می گذارد. اگر محکم قدم برندارید، شانس یافتن مشتریان جدید به طرز چشمگیری کاهش می یابد. برای شهرت و اعتبار شرکتی که به آن افتخار می کنید، خدمات باکیفیت و فراتر از انتظار، به مشتریان خود ارائه دهید.

خود را با تغییرات وفق دهید

ترندهای ساخت‌وساز به‌طور مداوم در حال تغییر است. عملاً، کل صنعت می تواند یک شبه تغییر کند. اگر نتوانید یا مایل به نباشید که خود را با این شرایط وفق دهید، به‌راحتی کنار گذاشته می شوید. از طرف دیگر اگر می خواهید در صدر قرار بگیرید، باید تغییرات را در آغوش بگیرید و تمام تلاش خود را برای دنبال کردن ترندها انجام دهید.

برای مشتریانتان ارزش قائل شوید

اگر می خواهید موفق شوید باید خدمات عالی به مشتری ارائه کنید. لازم نیست ارزش های خود را به خطر بیندازید یا تسلیم هر درخواستی شوید. بااین‌حال، ارتباط شما باید همیشه شفاف باشد. در هر تصمیمی که اتخاذ می‌شود باید مشتری را در نظر بگیرید. با راضی نگه‌داشتن مشتریان، تجارت شما به‌طور طبیعی و از طریق تبلیغات دهان‌به‌دهان رشد می کند.

منتظر نمانید که کار به سراغ شما بیاید

اگر می خواهید کار بیشتری داشته باشید، باید پیوسته در جست‌وجوی آن باشید. در انتظار کارهای جدید نمانید. در عوض، به‌طور مرتب با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید تا در مورد همکاری با شما در پروژه های آینده فکر کنند.

در تصمیم‌گیری‌های مهم عجله نکنید

 تصمیمات تجاری هرگز نباید با صبر فراوان گرفته شوند. حتی تصمیمات جزئی می توانند تأثیر عمده ای بر موفقیت شما در بلندمدت داشته باشند. همیشه به تأثیرات هر تصمیمی فکر کنید، مطمئن شوید که تمام نتایج احتمالی را در نظر گرفته اید. فقط در مورد چگونگی تأثیر کنونی تصمیم خود بر روی شرکت فکر نکنید. تأثیرات آینده را نیز در نظر بگیرید. واکنش ناگهانی بدون در نظر گرفتن دقیق جوانب منجر به فاجعه خواهد شد.

 منبع

 نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

 اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های Neshat_okhovat

نشاط اخوت

11 سال سابقه کار در شرکت راهسازی و پلسازی
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
1پاسخ
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .