مقاله تحلیلی: خانه‌های بامبویی، مصرف بهینه انرژی و حداقل ردپای کربن

مقاله تحلیلی: خانه‌های بامبویی، مصرف بهینه انرژی و حداقل ردپای کربن

خانه‌های بامبویی با مصرف بهینه انرژی می‌توانند پیش درآمدی برای طراحی پایدار در چین باشند. این خانه به‌عنوان بخشی از دوسالانه بین‌المللی بامبو طراحی و ساخته شد.

این خانه که توسط معماران ایتالیایی طراحی‌شده است توجه افراد مختلف را در چین به خود جلب کرده است. خانه‌ی بامبویی با مصرف بهینه انرژی به‌صورتی طراحی‌شده است که کمترین ردپای کربن را در محیط‌زیست بر جای بگذارد. می‌توان این انتظار را داشت که پس از ساخت این خانه، پروژه‌های ساختمانی با آگاهی بیشتری نسبت به محیط‌زیست در چین ساخته می‌شوند. این خانه توسط طراحان میلانی و شرکت  Studio Cardenas طراحی شد. در ساخت این خانه از بامبو استفاده‌شده است. این خانه در استان چجیانگِ چین ساخته‌شده است. منطقه‌ای که این خانه در آن قرار دارد، جایی است که درختان بامبوی بسیاری رشد می‌کنند.

منبع

ترجمه شده توسط تیم مترجمین ۸۰۸

  اگر دوست دارید به تیم مترجمین ۸۰۸ بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل کامل مقاله: this_energy_efficient_bamboo_house.pdf

درباره نویسنده
عکس‌های alikhalili60

علی اکبر خلیلی

كارشناس ارشد مهندسی و مدیریت ساخت
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ساختن حساب در سایت Green building studio
سلام با عرض خسته نباشید من در ساخت اکانت در سایت Green building studio به مشکل برخوردم به این صورت که بعد از آپلود دو عدد پروژه، حساب بنده منقضی شد و دیگه چیزی نمیتونم داخلش آپلود کنم و عملا بی فایده شده برام! لطفا اگر کسی راه حلی برای فعالسازی دوباره حساب داره، ممنون میشم راهنماییم کنه
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .