مقاله تحلیلی: ترامپ چگونه باعث بدتر شدن وضعیت معماری و شهرها شد؟

مقاله تحلیلی: ترامپ چگونه باعث بدتر شدن وضعیت معماری و شهرها شد؟

پیش از آنکه دونالد ترامپ به عنوان کاندید ریاست جمهوری شناخته شود، وی یک غول در املاک و مستغلات به حساب می‌آید اما نه به عنوان فردی قابل احترام. سازمان ترامپ طی سال‌ها با مجموعه‌ای از معاملات شرورانه از تخریب کلی شهر، بهره بردن از واگذاری املاک تا تقلب کاری در خصوص پرداخت دستمزد معماران همراه بوده است. در اینجا به خلاصه‌ای از اقدامات شرورانه وی در خصوص معماری و رفتار با معماران اشاره می‌شود.

ترامپ دشمنی در جهت حفظ آثار تاریخی: برج ترامپ – آسمان خراش عظیم شهر منهتن که فقط نشان دهنده طینت بد سازنده آن است – تبدیل به محلی برای اعتراضات طراحان شده است؛ اما قبل از آنکه در اسکات (Der Scutt) معمار این برج طراحی خود را در محل تقاطع خیابان‌های پنجم و پنجاه و ششم برای برج ترامپ شروع کند، این زمین متعلق به مغازه بونویت تلر (Bonwit Teller) بود که در سال 1929 ساخته شده بود و به لحاظ معماری یک شاهکار محسوب می‌شد. نمای برجسته آن ساختمان به صورت نقش‌های برجسته‌ای از سنگ آهک بود. قول این ساختمان به موزه متروپوليتن نیویورک (موزه کلان شهری هنر) داده شده بود. این موزه ترامپ را متقاعد کرده بود که این ساختمان را به مجموعه آن‌ها اهدا کند. ترامپ پذیرفت اما پس از آن معامله خود را با موزه انکار و سپس ساختمان را تخریب کرد.

 

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

how_trump_made_architecture_and_cities_worse.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

فایل
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
معماری -احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی
کسی در خصوص نحو فضا یا نرم افزارش اشنای دارد احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی داریم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .