شروع طرح مهندسان جوان ویژه خرید نرم افزار های سازه90 و سازه نگار با 40درصد تخفبف

14 آبان 1392 - 21:23
رپورتاژ آگهی:
مهندسان جوان مایلند از جدیدترین شیوه ها برای حل مسائل حرفه ای خود استفاده کنند و یا حداقل با این شیوه ها آشنا گردند. سال هاست که نرم افزارهای سازه90 (مربوط به ترسیم سازه‌های بتنی) و سازه نگار (مربوط به ترسیم سازه‌های فلزی) به عنوان نرم افزارهای پیشرو در زمینه طراحی سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که مهندسان جوان می خواهند از این نرم افزارها استفاده کنند، بزرگترین مانع قیمت آنهاست. برای حل این مشکل گروه نرم افزاری سازه و شرکت رایان سازه طرح "مهندسان جوان" را ارائه نموده اند.
.
کلیه مهندسان جوان می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند. نحوه احراز صلاحیت این مهندسان از طریق دانشگاه‌ها و یا سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور می‌باشد. کلیه اساتید دانشگاه،‌ دانشجویان، دارندگان توصیه نامه از طرف اساتید دانشگاه، مهندسین پایه ۳ عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان، دارندگان معرفی‌نامه از طرف سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان (به صورت انفرادی یا گروهی) می توانند در یک بازه زمانی دوماهه از تاریخ 12 آبان 1392 الی 12 دی ماه 1392 از تخفیف 40% برای خرید نرم افزارهای سازه90 و سازه نگار استفاده نمایند.

می توانید مدرک مربوط به شرکت در طرح مهندسان جوان را هنگام ثبت نام در سایت بارگذاری نمائید، یا توسط ایمیل به آدرس info@saze90.com و یا توسط فاکس به شماره 03112211541 ارسال کنید.
.
سوالات متداول خود را در مورد طرح "مهندسان جوان" در صفحه سوالات متداول جستجو کنید و یا برای ما ارسال نمایید. همچنین می توانید مستقیماً با تلفن (5خط) 03112235004 از ساعت ۱۰ الی ۱۸ تماس حاصل فرمایید.
.

مطالب مرتبط:


مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه