اتمام دوره پاییز آموزشگاه مجازی808،نحوه تهیه فیلم و جزوات دوره تحلیل غیرخطی سازه ها

3 اسفند 1391 - 22:28

به اطلاع کاربران آموزشگاه مجازی 808 میرساند که آخرین کلاس از دوره ترم پاییز آموزشگاه مجازی 808  (دوره آموزش جامع تحلیل غیر خطی و بهسازی لرزه ای سازه ها، مدرس: مهندس تنباکوچی) با برگزاری 11 جلسه منظم به اتمام رسید. علاقه مندان به تهیه جزوات و فیلم این دوره می توانند از طریق لینک خرید آنلاین زیر اقدام به دریافت لینک دراپ باکس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده این دوره نمایند.

لازم به ذکر است جهت تسهیل دریافت اطلاعات این دوره برای هموطنان به خصوص هموطنان مقیم خارج از کشور کلیه اطلاعات این دوره به صورت آنلاین ذخیره گردیده است. هزینه دریافت اطلاعات این دوره مجموعا به حجم 1.2 گیگا بایت ، مبلغ 100 هزار تومان میباشد.

لینک خرید آنلاین

 

 

اطلاعیه:

کاربرانی که تمایل به خرید آنلاین و فوری ایبوک ها و جزوات مربوطه را دارند می توانند با ارسال ایمیل به آدرس Saze808@gmail.com از شرایط نحوه دریافت فایل ایبوک مطلع شوند و پس از واریز آنلاین وجه به شماره کارت بانک ملی (2457-7173-9914-6037) به نام مجتبی اصغری سرخی و ارسال شماره پیگیری این تراکنش از طریق آدرس ایمیل ما ، حداکثر تا 6 ساعت بعد لینک به اشتراک گذاشته فیلم های این دوره آموزش مجازی را از طریق پیوست ایمیل دریافت نمایند.

گروه آموزشی 808

 

توضیح نحوه دریافت اطلاعات:

پس از وارد شدن به لینک خرید و پرداخت آنلاین بلافاصله از طریق ایمیل فایلی به پیوست خدمتتان ارسال خواهد شد که در آن لینک ورود به صفحه اشتراک گذاشته شده فیلم و جزوات دوره در وبسایت ابری دراپ باکس ارسال خواهد شد. این لینک شما را به صفحه ای  که شامل 11 فیلم با پسوند exe (حاوی فیلم کامل 11 جلسه دوره آموزشی تحلیل غیر خطی سازه ها) به علاوه یک فایل PDF  و یک فایل PPT شامل جزوه کامل دوره است هدایت خواهد کرد.

توجه:

به اطلاع آندسته از هموطنان که به دلیل سرعت پایین اینترنت امکان دانلود حجم 1.2 گیگا بایتی این اطلاعات را ندارند رسانده میشود می توانند با تماس با مسئول فروش محصولات آموزشی 808 درخواست خود را برای رایت و ارسال پستی این مجموعه در 1DVD اعلام دارند.

 این مجموعه  در کنار مجموعه های آموزشی بهسازی لرزه ای و مقاوم سازی موجود در وبسایت سازه 808 (مجموعه کد 5-9)  و مجموعا به مبلغ 120 هزار تومان خدمت متقاضیان ارسال شود. لازم به ذکر است به مناسبت روز مهندس تا تاریخ 15 اسفند 1391 کلیه محصولات آموزشی با 20% تخفیف خدمت متقاضیان ارسال می شود.

لینک خرید پستی

 

 

 دوره آموزش جامع تحلیل غیرخطی و بهسازی لرزه ای سازه ها در Sap و Etabs

مدرس: مهندس رضا تنباکوچی

 دانلود رایگان سه جلسه ابتدایی این دوره:

اولین جلسه ورکشاپ های آموزشگاه مجازی 808 -آشنایی با انواع روش های تحلیل خطی و غیر خطی

دومین جلسه ورکشاپ های آموزشگاه مجازی 808 -آشنایی با جدا ساز های لرزه ای


مطالب مرتبط:

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه