چگونه یک مهندس سازه انتخاب کنیم!

24 مهر 1394 - 23:33
چگونه یک مهندس سازه انتخاب کنیم!


مجوز مهندسان عمران و سازه حرفه ای دولتی واجدین شرایط برای ایفای نقش مهندسی عمران و سازه بر اساس آموزش پیشرفته ، کار آموزی ، دانش فنی و تجربه آنها، انتخاب میگردند. در کالیفرنیا یک مهندس عمران پروانه دار می بایست در همه امور مهندسی سازه به جز مدارس و بیمارستانها مهارت داشته باشد.
یک مهندس عمران پروانه دار سه سال تجربه مسئولیت مالی در مهندسی سازه بعد از ثبت بعنوان یک مهندس عمران دارد و یک معاینه تخصصی در مهندسی سازه را سپری کرده است. یک مهندس سازه در کالیفرنیا قادر است تحلیل و طراحی هر نوع سازه شامل بیمارستان ها ، مدارس و امکانات ضروری را انجام دهد.

گام های پیشنهادی:
1- اندازه و دامنه پروژه خود را تعیین کنید: شما قادر خواهید بود با یک معمار و یا پیمانکار ، ابتدای در مورد هزینه ، امکان سنجی(شدنی بودن) و هزینه طراحی مشورت کنید.
2- تهیه لیستی از چشم انداز ها (اهداف) : از دوستان و پیمانکار خود در مورد پیشنهادات سوال بپرسید.به راهنمای تلفنی محلی خود مراجعه نمایید(بررسی در صفحات سفید(یا صفحات زرد)یا صفحات زرد کسب و کار شهر های بزرگ) و یا با انجمن مهندسی حرفه ای و نقشه برداران حرفه ای تماس بگیرید.
3- تایید ثبت نام از طرف دولت : بازدید از انجمن مهندسین حرفه ای کالیفرنیا و وبسایت نقشه بردارن زمین ، استفاده از مشاهده پایگاه آنلاین مجوز بمنظور بررسی پروانه فرد و جستجوی مهندسین حرفه ای محلی در شهرستان خود و مشاهده هر گونه اقدامات انضباطی که در برابر یک مجوز صورت گرفته است.
4- دو یا چند شرکت های مهندسی را انتخاب کنید و از مرور کار های قبلی آنها که مشابه کار شماست سوال بپرسید. در مورد مهارتشان در پروژه های مشابه پروژه شما، اتمام پروژه در وقت معین و بودجه تحقیق کنید.
از یک مهندس برای بازدید محل پروژه و نوشتن پیشنهادات شامل اهداف، پیش بینی برنامه زمان بندی و پرداخت اجرت مهندسی در خواست کنید.در حالیکه برخی از مهندسان برای بازدید اولیه هزینه ای دریافت نمیکنند،خیلی از آنها.

 

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه