معرفی نرم افزار FRP Designer توسط کمپانی سایزموسافت

30 آبان 1401 - 14:43
معرفی نرم افزار FRP Designer  توسط کمپانی سایزموسافت

FRP Designer یک ابزار کارآمد برای طراحی مقاوم سازی المان های بتن مسلح شامل ستون ها و تیرها است. این نرم افزار مقاومت المان های بتن مسلح مقاوم سازی شده با لمینت های FRP محاسبه می کند. در این نرم افزار ابتدا ظرفیت های برشی و خمشی المان ها بدون لمینت های FRP محاسبه و سپس مجددا این ظرفیت ها با لحاظ  لمینت های FRP طراحی شده توسط کاربر محاسبه می شود. از این نرم افزار در پروژه های مقاوم سازی المان های بتنی در برابر برش و خمش و همچنین ارزیابی اثرات مقاوم سازی با انواع مختلف لمینت های FRP استفاده می شود.

در این نرم افزار مواردی همچون هندسه، آرماتورها، مصالح، بارها و پارامترهای مرتبط با آیین نامه را به واسطه یک رابط کاربری به نرم افزار وارد کرد. این نرم افزار انواع مختلف لمینت های FRP را شامل می شود با این حال می توان نوع مورد نظر را در این نرم افزار سفارش سازی کرد.

برچسب ها: 
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
عدم نمایش نتایج تحلیل در نرم افزارseismosoft
با سلام. اینکه در تحلیل سازه فولادی ۱۶ طبقه قاب خمشی فولادی نتایج در نرم افزار seismosoft نماش داده نمیشه بخاطر محدودیت های نسخه ۳۰ روزه هست؟ و اگر پاسخ مثبت هست آیا نسخه آکادمیک هم این محدودیت ها رو داره؟ و اگه پاسخ منفی دلیل چی می تونه باشه. لطفا راهنمایی کنید. سپاس
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...