بازگشایی پل olafur eliasson's cirkelbroen در کپن هیگن (Copenhagen)

9 شهريور 1394 - 22:43
بازگشایی پل olafur eliasson's cirkelbroen در کپن هیگن (Copenhagen)


طراحی شده توسط هنرمند اولافور الیاسون (olafur eliasson) ، با توجه به بیشترین انتظار برای پل cirkelbroen سرانجام این پل برای عموم در کپن هیگن بازگشایی شد. پرده برداری از این پروژه که شامل دهانه های کانال christianshavn شهر بوده ، با حضور بیش از 7000 نفر اعضای عمومی افتتاح شد.
الیاسون توضیح می دهد که این پل در طول اسکله فضای جدیدی را ایجاد می کند." این پل در مجاورت آب فراهم شده تا استفاده کنندگان از آن را تشویق کند تا اینکه کمی از سرعت خود کاسته و تفریح کنند. من امیدوارم که این پل به یک محل ملاقات تبدیل شود."


ساختار این پل گواهی بر تاریخ دریایی منطقه می دهد، بواسطه دکل هایی که برگرفته از دکل های کشتی واقعی می باشند

این اتصال به مردم کپن هیگن این اجازه را خواهد داد که در طول اسکله و از میان مرکز شهر به دوچرخه سواری،پیاده روی و یا دویدن بپردازند. علاوه بر این، پل cirkelbroen به عنوان یک مکان برای ملاقات ها وهمچنین از جهت دیگر نشان دهنده ی چشم اندازها،انعکاس ها و دیدگاه های جدیدی می باشد.
الیاسون در ادامه گفته است: " در هنر، من با مصالح گذرا و ناپایدار از قبیل باد، مه و جریان آب کار می کنم. این فوق العاده است که با داشتن این فرصت می توان مشاهده نمود که سازه ای مثل پل cirkelbroen ساخته می شود که مظهر این زود گذرا بودن است- تغییرات آب و هوا و اینکه این مسئله چگونه به ایجاد جو اسکله کمک می کند- و وجود یک پل که در راس آن می توان به دوام پایدار و طولانی آن اشاره نمود. من مفتخرم به اینکه این پل در حال حاضر بخشی از شهر کپن هیگن خواهد بود."



                                                                                 این اتصال به مردم کپنهیگن اجازه خواهد داد که عبور آسانی از کانال داشته باشند


این پل از 5 سکوی دایروی ساخته شده است، ساختار این پل گواهی بر تاریخ دریایی منطقه می دهد، بواسطه دکل هایی که برگرفته از دکل های کشتی واقعی می باشند .این پروژه هدیه ای است از موسسه Nordea به مردم شهر کپن هیگن که توسط شهردار شهر جنسن فرانک (frank Jensen) مورد استقبال قرار گرفت. این پل در فضای اطراف اسکله برای مردم این شهر سرزندگی را افزایش می دهد. این مسئله با حضور تعدادی زیادی از مردم در افتتاحیه رسمی تاکید شد. این پل شهر ما را بسیار محکم تر بهم پیوند می دهد و این نقطه عطفی است برای کل منطقه که ما می توانیم به آن افتخار کنیم.

 



پنج دکل بلند از سراسر مناطق اطراف قابل مشاهده است

 



این پل به عنوان یک محل ملاقات و نقطه برتر برای شهر بکار می رود



جزئیاتی از سیستم پشتیبانی سازه پروژه



این گذرگاه، عرضه دیدگاه ها و نظریه های جدید را بر روی شهر در نظر دارد



طراحی الیاسون از سطح آب نشان داده شده است



بازگشایی پل با حضور بیش از 7000 نفر



این گذرگاه درست در مقابل کتابخانه سلطنتی واقع شده است ، طراحی شده توسط schmidt hammer lassen

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع: +

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه