معرفی خانه تخم مرغی شکل-اختصاصی 808

8 مرداد 1394 - 12:03
معرفی خانه تخم مرغی شکل-اختصاصی 808

پروژه "Ecocapsule" یک مفهوم جایگزین، برای اقامت ارائه می دهد و می تواند تمام وسایل رفاهی خانه را درمناطقی با شرایط نامساعد زندگی، فراهم کند. پس از شش سال توسعه، یک دفتر طراحی در اسلواکی، پیشنهادی برای یک "خانه" کوچک که می تواند مستقل باشد و به هر محلی منتقل و مستقر شود، ارائه داد. "Ecocapsule" به عنوان یک آپارتمان کوچک با تمام وسایل رفاهی و استقلال کامل در ملزومات انرژی است.

شکل نهایی خانه به شکل یک تخم مرغ است. با وجود آن که از بیرون قابل مشاهده نیست، "Ecocapsule موفق به استفاده از حداکثر 8 متر مربع از فضای در دسترس برای ارائه تخت خواب خمیده ، میز کار، آشپزخانه و حتی حمام شد. در طی فرایند تولید، با یک سیستم هوشمند پیش بینی وضع هوا، برای آماده سازی فضای داخلی با توجه به شرایط خارجی، مجهز شد.
برای تأمین نیازهای انرژی خود، از پانل های خورشیدی بر روی سقف و یک ژنراتور بادی تاشو با 750W استفاده می کند. همچنین با یک سیستم ویژه که از آب باران به طور نسبتاً مستقل استفاده می کند ، مجهز شده است. اندازه آن، حرکتش را ( قرارگیری راحت داخل یک کانتینر) آسان می کند و می توان آن را در هر نقطه ای که مورد نظر مالک است ، از یک باغ در خانه تا نامساعد ترین ترین منطقه در جهان قرار داد.
مطابق نظر مبتکران این پروژه، از لحظه اول، ابتکار آنها، بازدیدهای مشتاقانه ای داشت. این ابتکار پیش از این در مرتبه اول سفارشات قرار داشت، با وجود این واقعیت، انتظار می رود تولید آن در سال 2016 شروع شود .

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه