رپورتاژ آگهی: معرفی اپلیکیشن ماشین حساب LRFD

13 تير 1397 - 20:18
رپورتاژ آگهی: معرفی اپلیکیشن ماشین حساب LRFD

انجام دقیق و سریع محاسبات به همراه اعمال الزامات و محدودیت‌های آئین‌نامه‌های موجود در روند طراحی سازه‌ها، به‌عنوان یک مهارت لازم و ضروری برای مهندسین عمران به شمار می‌رود. همچنین تغییر رویکرد طراحی سازه‌ها از روش "تنش مجاز (ASD)" به روش "ضرایب بار و مقاومت (LRFD)"، علی‌رغم بهبود روند طراحی اقتصادی سازه‌ها، باعث افزایش حجم محاسبات گردیده که نیاز به‌دقت بالاتری دارد.

بر همین اساس، اپلیکیشن ماشین‌حساب LRFD به‌عنوان مجموعه کاملی از برنامه‌های محاسباتی طراحی سازه‌ها ارائه گردیده است. برنامه‌های موجود در این نرم‌افزار مطابق با آخرین ویرایش آئین‌نامه‌های طراحی سازه (مباحث مقررات ملی ساختمان، استاندارد 2800 و ...) می‌باشند.

این نرم‌افزار به‌عنوان یک ابزار دقیق، سریع و در دسترس برای مهندسین طراح سازه (جهت انجام سریع و با دقت محاسبات طراحی قسمت‌های مختلف سازه و اعمال کنترل‌های آئین‌نامه‌ای)، مهندسین ناظر و مجری سازه (ابزاری در دسترس جهت بررسی الزامات آئین‌نامه در مراحل اجرایی سازه)، دانشجویان مهندسی عمران (به‌منظور آشنایی با روند طراحی سازه‌ها و نحوه اعمال الزامات مختلف آئین‌نامه و همچنین بررسی اثر تغییر پارامترهای مختلف در روابط موجود) و علاقه‌مندان به مهندسی عمران قابل‌استفاده است.

برای مشاهده نمونه انجام محاسبات و دریافت اپلیکیشن از یکی از راه زیر اقدام کنید: 

http://LRFD-APP.ir

http://aparat.com/LRFD_APP

http://t.me/LRFD_APP

http://instagram.com/lrfd_app

http://lrfd-app.ir/app/download

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .