دانلود فیلم ورکشاپ رایگان آنلاین 3D MAX

دانلود فیلم ورکشاپ رایگان آنلاین  3D MAX

 این ورکشاپ در روز پنچ شنبه 8 مهر ماه 95 ، ساعت 3 تا 4:30 به صورت آنلاین برگزار گردید . هدف از برگزاری این ورکشاپ آشنایی کلی مخاطب با مدلینگ و رندرینگ داخلی و خارجی معماری در نرم افزار 3ِD MAX می باشد . مدرس این ورکشاپ خانم فرزانه عروجی می باشد که از دانشجویان برجسته معماری ارشد دانشگاه تهران بوده و همچنین از رتبه های برتر دانشگاه است . ( رتبه 3 ارشد معماری سراسری سال 1394 )

همچنین شما با شرکت رایگان در این ورکشاپ با نحوه تشکیل کلاس ها به صورت آنلاین آشنا می شوید . برای حضور در این کلاس لازم است سرعت اینترنت شما حداقل  512  باشد  . برای ثبت نام در این کلاس ایتدا در سایت ما civil808.com پروفایل خود را تشکیل دهید و سپس بر روی دکمه ثبت نام در پایین این صفحه کلیک کنید ومشخصات خواسته شده را وارد نمایید . 

برای ورود به کلاس در ساعت شروع ورکشاپ باید از لینکی که برای شما ایمیل می شود اقدام کنید . با کلیک بر روی لینک شما وارد کلاس می شوید و صفحه مونیتور استاد در سیستم شما نمایش داده می شود . توجه نمایید که تا قبل از ساعت شروع کلاس این لینک فعال نمی باشد . در صورت مواجهه با هر مشکلی در حین ورود به کلاس با شماره تماس 88272694 تماس بگیرید .

ضمنا در حین برگزاری ورکشاپ می توانید سوالات خود را هم بپرسید . برای پرسیدن سوال برای استاد در صفحه نمایش کلاس سوال خود را تایپ می کنید و یا از استاد می خواهید تا میکروفن شما را فعال کند تا سوال خود را شفاهی بپرسید . 

 
 
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
نرم افزار طراحی معماری مناسب برای رندرگیری
سلام رشته من معماریه و طراحی پلان و تری دی ساختمون و همچنین طراحی نما رو انجام میدم.قبلا با اتوکد تری دی میکردم و بعد توی مکس متریال میدادم و رندر وی ری میگرفتم میخوام بدونم نرم افزار راحت تر و جایگزین برای کار من چیه؟که بتونم همون کیفیت رندر مکس رو هم باهاش داشته باشم؟ با تشکر
عکس کاربر
9پاسخ
برای اینکه سطح علمی خودم رو تو رشته عمران بالاتر ببرم باید چکار کنم؟
سلام .من یک دانشجو رشته عمران هستم و تقریبا دو ترم دیگه دارم تا مدرک لیسانسم رو بگرم و میخوام در اینده بیشتر توی قسمت طراحی سازه کار کنم و شایدم نقشه کشی ولی اطلاعاتم نسبت کار عمرانی و طراحی سازه کم هست میخواستم راهنماییم کنید ببینم چگونه میتونم اطلاعاتم رو توی این زمینه بیشتر کنم اگر کتابی باید مطالعه کنم و یا کاری باید انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید همینطور این رو هم بگم که از برنامه اتوکد شروع کردم و میخوام بقیه برنامه ها رو یاد بگیرم مثل ایتبس وسیف و تی ری دی مکس.ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که یه جوری سطح علمیم رو بیشتر کنم /و کتاب برای افزایش اطلاعات عمرانی چی پیشنهاد میکنید؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ