808Career امکانی برای نمایش در جستجوی کار درون پروفایل کاربران وبسایت 808

808Career راهنمای تخصصی کاریابی و استخدام مهندسان صنعت ساختمان کشور
808Career راهنمای تخصصی کاریابی و استخدام مهندسان صنعت ساختمان کشور

در آپدیت جدید بخش پروفایل کاربری وبسایت 808 اگر به دنبال شرکتی برای استفاده از فرصت کارآموزی هستید میتوانید از طریق پروفایلتان در وبسایت فرم مربوط را تکمیل فرمایید تا اخبار مربوط به آگهی های استخدام خودکار به دستتان برسد.

برای این منظور کافیست به بخش تنظیمات پروفایلتان رفته و در تب مربوط به کارآموزی اطلاعات مربوطه را تکمیل بفرمایید تا به طور خودکار در صفحه مربوط به متقاضیان کارآموزی درخواست شما ثبت و به محض ثبت موقعیت کارآموزی مرتبط برای شما خودکار اطلاع رسانی شود.

به علاوه در این حالت عبارتی با عنوان جویای کار در پروفایلتان ثبت میشود تا سایر بازدیدکنندگان پروفایلتان از این موضوع مطلع شوند و در صورتیکه در ارتباط با تخصص های شما موقعیت های شغلی مرتبطی را مدنظر دارند بتوانند به صورت مستقیم به اطلاع شما برسانند.

ورود مستقیم به بخش آخرین شغل های منتشر شده از سوی شرکت ها در سایت 808 :

Civil808.com/career

اطلاعات بیشتر از مزایای عضویت VIP جهت دریافت سریعتر اخبار مربوط به کاریابی 
صفحه راهنمای کاریابی و کارآموزی مهندسان صنعت ساختمان 

بعد ثبت آگهی درخواست در این صفحه به طور خودکار فرم مربوط به درخواست منتشر میگردد تا شرکت هایی که به دنبال جذب کارآموز هستند بتوانند مستقیما با این افراد در تماس باشند:

 صفحه درج آنلاین نیازمندی های صنعت ساختمان

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
عکس کاربر
2پاسخ
پیشنهاد و کمک برای داشتن آینده شغلی خوب در مهندسی ساختمان به یک دانشجو
با سلام خدمت دوستان من ترم اول کارشناسی عمران هستم و گرایشم به مهندسی ساختمان هست. میخام از همین الان شروع کنم تا آینده شغلی خوبی داشته باشم از شما دوستان درخواست دارم تا من رو در روش هایی درس خوندن موثر ، برنامه های لازم و کاربردی ، مهارت های لازم و کاربردی ، سایت ها و ارگان های مربوطه ، مقالات و اطلاعات پایه و مورد نیاز و هر چیزی که بنظرتون برای من مفید و به درد بخور هست رو ممنون میشم مشوره بدید. خیلی ممنون.
عکس کاربر
2پاسخ
درخواست راهنمایی جهت یادگیری آموزش مناسب برای کاریابی در مهندس عمران
سلام دوستان وقتتون بخیر من فارغ التحصیل امسال عمران هستم و با توجه به این که فعلا کاری ندارم؛ در این مورد یه سوال دارم به ایتبس و سیف آشناهستم خیلی بیشتر از حد پروژه دانشجویی.. مثلا هم پایه سازی برش ها و تحلیل دینامیکی بلدم یعنی ب طراحی سازه علاقه دارم اما با توجه به اینکه فعلا نمیشه کارکرد و مطمئنا کار طراحی سازه رو به من نمیدن باید تا ازمون محاسبات صبر کنم در این مدت، دوستان پیشنهاد میکنید متره و براورد یادبگیرم و وقتی به حد قابل قبول رسیدم، بتونم کار کنم . یا پیشنهاد نمیدین؟ باتوجه ب این ک کار متره و کار طراحی از هم جداهست
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .