8 دلیل برای ساختن صفحه شرکتی کسب‌وکار‌تان در 808

8 دلیل برای ساختن صفحه شرکتی کسب‌وکار‌تان در 808
8 دلیل برای ساختن صفحه شرکتی کسب‌وکار‌تان در 808

در این روزهای درگیر با بحران کرونا ، با نقطه عطفی در تاریخ در چرخش از عادت های قدیمی به گرایش به پلتفرم های جدید برای بازاریابی روبرو ایم ، در این یادداشت به 8 دلیل برای انتخاب 808 جهت پایه گذاری شبکه سازی و افزایش سرنخ فروش (Lead Generation) در بیزینس تان در صنعت ساخت و ساز میپردازیم:

 

۱) آگاهی مخاطبان از آخرین اخبار  خدمات شرکت شما

808 همانند سایر شبکه‌های اجتماعی یک جریانی از تولید محتواست که در آن افراد مقاله‌های مهم و به روز خود را منتشر کرده و درباره آن‌ها بحث می‌کنند. همچنین 808 یک مکان مناسب برای انتشار پست برای آگاهی مشتریان و کارمندان از آخرین اخبار خدمات شرکتی شماست با این تفاوت که دقیقا خدمات شما در دیوار محتوای مهندسانی که تخصص های انتخابی شما برای خدماتتان را درون پروفایلشان دارند نشان داده میشود. (اطلاعات بیشتر را از این یادداشت میتوانید مشاهده بفرمایید)

۲) افزایش دسترسی به مخاطبان هدف

همانطور که می‌دانید موفقیت هر کسب‌وکاری به مشتری‌ها و تأمین‌کننده‌های بالقوه‌اش وابسته است. شبکه اجتماعی 808 امکان ارتباط بین این دو گروه را فراهم می‌کند. به علاوه با استفاده از 808، هر شرکتی می‌تواند آگاهی از برند خود را ایجاد و افزایش دهد و از مزایای جستجو پیشرفته 808 برای رسیدن به مخاطبان هدف استفاده کند. در واقع، این جستجو به سرعت، مشتریان بالقوه و نیز کاربران مشابه را پیدا می‌کند. سپس، کاربران به شبکه شما اضافه می‌شوند و امکان دسترسی آن‌ها به محتوای کسب‌وکار و برند شما را افزایش می‌دهند. (اطلاعات بیشتر)

۳) انتشار فرصت‌های شغلی و ارتباط با کارمندان بالقوه و بااستعداد

808 یک منبع عالی برای جستجو و پیدا کردن افراد بااستعداد است. زیرا افراد بااستعداد سراسر جهان از 808 استفاده می‌کنند و 808 هم امکان ارتباط با کارمندان بالقوه و افراد جویای کار را برای مدیران کسب‌وکارها فراهم می‌کند. اگر شما به دنبال استخدام افراد بااستعداد و حرفه‌ای هستید، 808 یک مکان مناسب برای به اشتراک گذاشتن این نیاز شماست؛ زیرا 808 امکان به اشتراک گذاشتن فرصت‌های شغلی را برای شرکت شما فراهم می‌کند تا افراد بتوانند از فرصت‌های شغلی، جذب نیرو و برندینگ کارفرمای شرکت مطلع شوند. (مشاهده بخش آگهی های استخدامی در 808)

۴) امکان ساختن جوامع (Communities)

جوامع هسته اصلی موفقیت هر کسب‌وکاری است. کارمندان، شرکا، مشتریان و افراد جویای کار، یک جامعه را تشکیل می‌دهند. تعامل و ارتباط با این افراد می‌تواند موجب رشد شرکت شما شود. صفحه 808 شرکت شما یک مکان برای ساختن جامعه‌ای از کاربران 808 است که به کسب‌وکار، فرصت‌های شغلی و تغییرات جدید شرکت شما علاقه‌مند هستند. (مشاهده لیست صفحات شرکتی در 808)

۵) امکان پشتیبانی از سئو و بازدید از وب‌سایت شرکت شما

با استفاده از 808 می‌توانید کاربران را به سمت سایت هدایت کنید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. بنابراین سعی کنید محتوای خلاق و جذاب برای مشتریان خود در صفحه 808 شرکت در قالب انتشار رپورتاژ آگهی های رایگان تولید کنید تا همواره شاهد افزایش ترافیک سایت خود باشید. (مشاهده رپورتاژ آگهی های رایگان شرکت ها در سایت 808)

۶) امکان آموزش به مشتریان بالقوه

808 یک بستر عالی برای آموزش به مشتریان بالقوه شماست. از صحبت کردن درباره محصول شرکت و خدمات گرفته تا ایجاد تعامل و درگیری با مشتریان از طریق ارائه مقاله‌های مدیران و رهبران شرکت و نیز ارائه وبینار. (اطلاعات بیشتر)

۷) امکان عرضه مستقیم محصولات شما از طریق مارکت پلیس فروشگاه

در مارکت پلیس فروشگاهی 808 شما نیز میتوانید فروشنده باشید و اقدام به انتشار و فروش مستقیم محصولات خود به کاربران و بازدید کنندگان وبسایت 808 کنید. (اطلاعات بیشتر)

8) افزایش اعتبار برند شرکت شما در حوزه تخصصی

تولید و انتشار محتوای غنی و مرتبط با حوزه فعالیت شرکت این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید اعتبار برند خود را در ذهن بیش از 30 هزار مهندس کنونی عضو سایت 808 ایجاد و تثبیت کنید. همه این دلایل نشان می‌دهد که چرا شبکه اجتماعی 808 یک پلتفرم عالی برای همه کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه صنعت ساختمان است. 

شبکه تجاری شما از اینجا شروع میشود:

راهنمای ساخت اکانت شرکتی

مشاهده لیست شرکت های تاکنون عضو شده

مطلب مرتبط:

 

امکان درج مستقیم نیازمندی های مرتبط با صنعت ساختمان به پروفایل کاربران وبسایت 808 اضافه شد:

امکان درج مستقیم نیازمندی های مرتبط با صنعت ساختمان به پروفایل کاربران وبسایت 808 اضافه شد

 به همکاران خود از تجربه عضویتتان در سایت 808 بگویید

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .