در این روز های در خانه ماندن همراه کسب و کار های شما هستیم

در این روز های در خانه ماندن همراه کسب و کار های شما هستیم
در این روز های در خانه ماندن همراه کسب و کار های شما هستیم

 تو این روز ها که جامعه امان متاسفانه درگیر مبارزه با ویروس کرونا شده است و برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن مجبوریم در خانه بمانیم بار دیگر به اهمیت فضای مجازی در نزدیک کردن فاصله ها و تسهیل آموزش، شبکه سازی افراد وتجارت میان شرکت ها با هم بیشتر از قبل رسیده ایم. بیش از 12 سال از راه اندازی وبسایت 808 میگذرد وبسایتی که به عنوان یک شکبه اجتماعی مهندسی در آن آموزش آنلاین یکی از الزامات توانمند سازی مهندسان در کنار سایر ابزار ها از جمله شبکه سازی و در نهایت کاریابی یا ارائه خدمات شرکتی به یکدیگر تعریف شده است.

طی 12 سال اخیر به طور مداوم در راستای یادآوری اهمیت آموزش آنلاین و ترغیب جامعه سنتی صنعت ساخت و ساز کشور از قبیل کلیه موسسات آموزشی ، ادارات دولتی و دانشگاه ها به رو آوردن به این شیوه آموزش در پست های متعدد در سایت مطالبی منتشر کرده ایم که برخی از آنها را میتوانید مجددا در این لیست مشاهده بفرمایید:

مطالب مرتبط:

شاهدیم که برخی افراد و موسسات طی این چند هفته اخیر از آموزش حضوری رو به آموزش آنلاین آنهم با ابزار های غیر تخصصی مثل لایو اینستاگرام و سایر بستر ها آورده اند. ما در 808 اصراری نداریم بگوییم سیستمی که ما از آن برای آنلاین کردن آموزش استفاده میکنیم بهترین است گرچه ادعا میکنیم بنا به تجربیات این 13 سال اخیر سعی در تجمیع همه نوع ابزار های مورد نیاز جهت انتقال آموزش به شکل آنلاین از طریق بخش های مختلفی چون: مقالات تحلیلی ، ایبوک ، پادکست ، ویدئو گالری ، گالری تصاویر ، آموزشگاه با برگزاری کلاس های آنلاین ، آزمون آزمایشی آنلاین ، فروشگاه با ارائه فیلم های ضبط شده ، پرسش و پاسخ و ... کرده ایم تا بتوانیم بهترین راه را برای انتقال مفاهیم آموزشی به هم را یکجا درون این وبسایت برای عرضه به کاربران محترم 808 داشته باشیم. اما با همه اینها آموزش آنلاین را مشابه میز ابزاری میبینیم که افراد روی میز و مطلبی که توسط آنها به هم منتقل میشود را دارای اهمیت بیشتری میبینیم تا خود امکانات نرم افزاری این سیستم. برای همین قبلا سیستم آموزش آنلاین 808 را که استفاده توامان با ابزار هایی همچون Dropbox و Gotowebinar و Zoom و موارد دیگر میباشد را به طور کامل به بازدید کنندگان محترم سایت در این یادداشت معرفی کردیم.

آنچه برای 808 مهم تر از خود آموزش آنلاین است هم افزایی است که میتوان از این طریق با کلیه مهندسان اعم از حقیقی و حقوقی جهت ارزشمندتر کردن خروجی های این آموزش شکل داد، چراکه اعتقاد 808 این است زمانی ما میتوانیم حداکثر خروجی را از آموزش داشته باشیم که علاوه بر ارائه آموزش های با کیفیت از طریق بستر آنلاین بتوانیم پلتفرمی برای شبکه سازی و در نهایت شکل دهی خروجی  مناسب از قبیل کاریابی یا خدمات شرکتی برای استفاده کنندگان فراهم کنیم

چنانچه تمایل دارید در جهت دریافت کمک برای انتقال آموزش های شما به شیوه آنلاین و تعریف  و عرضه مشترک آن در سایت 808 با هم همکاری داشته باشیم میتوانید از این طریق با ما تماس بگیرید.

ما مهندسین در این شرایط برای سازندگی کشورمان مسئولیم...

ما مهندسین در این شرایط برای سازندگی کشورمان مسئولیم...

مطالب مرتبط:

 با سازه 808 کسب وکار خود را در صنعت ساختمان در برابر کرونا زنده نگه دارید!

 

 

 

در پلتفرم آموزشی وبسایت 808 با ساخت اکانت شرکتی اقدام به درج خبر  و ثبت نام مستقیم دوره های عمران و معماری با اساتید خود کنید:

 

فروشنده شو! فروش کالا های تخصصی صنعت ساختمان در فروشگاه بزرگ 808 (ف

تماس با ما

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .