گزارش عملکرد 808 در سال 96 و برنامه توسعه برای سال 97

گزارش عملکرد 808 در سال 96 و برنامه توسعه برای سال 97

سال 96 همزمان شد با ده سالگی سازه 808  ، در گزارشی که در این صفحه آمده است میتوانید از گزارش عملکرد ده ساله 808 مطلع شوید.

اما به طور خلاصه اهم فعالیت های 808 در سال 96 را میتوان به موارد زیر خلاصه کرد:

1- ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از 200 نفر از طریق وبسایت 808

خوشحالیم به اطلاع شما بازدید کنندگان محترم وبسایت 808 برسانیم در سال 808 با حمایت شما توانستیم از طریق سیستم آموزش مجازی برگزاری دوره و فروش فیلم های آموزشی برای حداقل 200 نفر از مهندسان متخصص کشورمان شغل مستقیم ایجاد کنیم. مفتخریم که این نفرات در  بخش های زیر در حال حاضر مشغول به همکاری با موسسه 808 میباشند:

شامل برنامه نویسان سایت ، تیم انتشار محتوا و مسئول فروش و امور داخلی دفتر که تعداد 10 نفر به طور تمام وقت در تلاش هستند که بتوانیم بهترین خدمات را برای شما مهندسان گرامی فراهم آوریم.

این تیم به طور تماما اختصاصی وبه صورت پاره وقت با با سایت 808 فعالیت دارند که محتویات خروجی آنها با هزینه 808 اما به صورت رایگان در بخش های مقالات تحلیلی و گالری ویدئو های 808 منتشر شده است

متشکل از نمایندگان آنلاین و حضوری که به طور  پاره وقت با این موسسه در سال 96 همکاری داشته اند

اساتیدی که به طور اختصاصی با آنها محصولات آموزشی تولید شده و به صورت درصدی با هم در فروش شریک میباشیم

  • و تیم تدارکات حمل و نقل

از طریق سیستم ارسال های پستی ، پیک و... و همچنین سایر موارد مورد نیاز برای شکل دهی کاری حرفه ای در این سطح مفتخریم توانستیم بیش از 10 شغل ثابت ایجاد کنیم.

2- راه اندازی سیستم پرسش و پاسخ 808 پلاس (بیشتر بخوانید)

3-رونمایی از اپلیکیشن اختصاصی 808 برای گوشی های هوشمند (بیشتر بخوانید)

4- تلاش برای حل مساله مهم مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله با ارائه آموزش های تخصصی در این حوزه با برترین اساتید علمی کشور به همراه اخذ نمایندگی از شرکت نرم افزاری SeismoSoft و وارد کردن آیین نامه ایران در این نرم افزار  و رونمایی از آن همزمان با چهارمین همایش طراحی عملکردی سازه (بیشتر بخوانید)

5- ایجاد محیطی برای ساخت پروفایل آموزشی برای بیش از 10هزار مهندس عمران و معماری کشور با هدف مستند سازی دانش واقعی از افراد در فضای مجازی از طریق اتصال تخصص و لینکدین آنها به پروفایل هایشان که از این طریق میتوانند برای حل سوالات خود به سایر کاربران دارای تخصص مشابه خود از طریق پیغام خصوصی وبسایت مرتبط باشند. (لیست کل کاربران فعلی سایت)

 

  و اما برنامه توسعه 808 در سال 97:

در انتهای سال 96  و جهت استفاده تمامی مهندسان عمران علاقه مند به مبحث طراحی عملکردی سازه ها وبسایتی به زبان لاتین تدارک دیدیم که حاوی لینک وبینار زنده این همایش به علاوه فیلم های آموزش لاتین مرتبط با موضوع که 808 در سال 96 با اساتید خود تدارک دید (مشاهده وبسایت) ، استقبال از این صفحه  و مشاهده نیاز وجود سایت های مشابه 808 در سطح دنیا باعث شد اینبار در سال 97 سیستم آموزش مجازی 808 را برای استفاده همه مهندسان عمران و معماری دنیا بسط دهیم منتها همانطور که سیویل 808 فعلی ده سال پیش با یک سایت تخصصی سازه 808 از سال 96 استارت خورد ، امروز هم عقیده داریم فاز نخست 808 برای ورود به مارکت تاثیر گذاری جهانی، ورود از فیلدی است که بیشتر در آن تخصص دارد ، امروز با حضور مدرسانی بسیار توانمند در حوزه سازه و زلزله همکار با 808  که برخی در داخل کشور و برخی هم در خارج از کشور سکونت دارند و همچنین سیستم آموزش مجازی کاملا ابداعی و نوآورانه در 808 به این لزوم رسیده ایم که وقت آن رسیده است این خدمات برای تعداد وسیع تری از مخاطبان در سراسر دنیا بسط یابد.

برای همکاری با ما می‌توانید از این صفحات اقدام کنید:

پرتال جذب نمایندگیپرتال استخدام نیروهمكاری در فروش محصول

درباره موسس

مجتبی اصغری هستم، کارشناس ارشد سازه، دیوانه‌ای که فکر می‌کند می‌تواند دنیا را تغییر دهد، و علاقه عجیبی به وب و IT دارم و به نوعی یک گیک عمرانی محسوب می‌شم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه‌مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون تشکیل تیم  ۸۰۸  از مهر ماه ۸۶ شد و امروز امیدوارم تونسته باشم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمون با کمک همکارانم در گروه آموزشی ۸۰۸ تغییری ایجاد کرده باشم.

اگر می‌خواهید با ایمیل مستقیم با من در ارتباط باشید از این طریق می‌توانید. 

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .