مقاله تحلیلی: تعمیر خوردگی و زنگ زدگی روکش کابل ها

مقاله تحلیلی: تعمیر خوردگی و زنگ زدگی روکش کابل ها

در سال 2009 کارگران بخش تعمیر و نگه داری در کانادا، لکه های قهوه ای بر روی سقف غشا گونه مشاهده کردند. براساس این مشاهدات، یک شرکت کانادایی جهت حفظ تأسیسات اقدام به راه اندازی کابل ها و پوشش حفاظتی برای سیم های کابلی می کند. سیم ها باید در برابر تنش های زیاد در برابر خوردگی حفظ شوند. خوردگی سیم ها باعث ایجاد ناپیوستگی می شود و در نتیجه سبب افزایش تنش و کاهش ظرفیت باربری سیم ها و در نتیجه کابل می شود. Canada Placeدر سال 1986 در ونکور، بریتیش کلمبیا ساخته شد. این خانه ها یک هتل و مرکز کنوانسیون هستند که همچنین شامل ترمینالی برای کشتی های کروز (اغلب در بندر ونکوور) می شوند. این ساختمان متعلق به اداره ونکوور است که مسئول نظارت بر زمین پورت فدرال در داخل و اطراف ونکوور می باشد. ویژگی اصلی این ساختمان استفاده از یک پارچه با ساختار غشاء - چادر مانند بزرگ که بسیاری از فضای مرکز کنوانسیون را پوشش می دهد.

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

cables.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

پیوستاندازه
PDF icon node_11277-cables.pdf331.15 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های civil007

ن

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست راهنمای طراحی سازه کابلی
سلام.لطفا در خصوص طراحی این نوع سازه پک ویا اموزشی معرفی کنید تا بنده تهیه کنم.من یک سازه بتنی 12 بقه باید طراحی کنم که بروی بامش یکسازه کابلی دارم.چنانچه فردی را میشناسید که این نوع سازه را آموزش میده به من معرفی کنید.باتشکر فراوان
عکس کاربر
2پاسخ
كتاب مناسب برای انجام پروژه های تونل و پل چیست؟
دوستان من میخوام وارد پروژه بشم که هم تونل هم پل به نظرتون چه کتابی تهیه کنم که بهم كمك کنه تا قبل از ورود با کار در پروژه آشنا بشم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .