آشنایی با قدرت InfraWorks در زیرساخت و BIM

آشنایی با قدرت InfraWorks در زیرساخت و BIM

امروز طراحی در تمام صنایع شکل دیگری گرفته است و از روش‌های سنتی (CAD) خارج شده و وارد عصر جدیدی از طراحی شده‌ایم. در این عصر بسیاری از محدودیت‌ها و مشکلات قبلی به صورت هوشمند و خودکار حل شده است و حتی اگر شما بخواهید اشتباه کنید، این اجازه را به شما نمی‌دهد. بنابراین نتیجه حاصل از این فرآیند، طراحی با کیفیت‌تر، هزینه پایین‌تر، آینده‌نگری و ... خواهد بود. یکی از بخش‌های بسیار مهم در فرآیند BIM  بحث زیرساخت است که مبحث آن نسبت به یک ساختمان بسیار پیچیده و وسیع است. بنابراین به این بخش باید نگاه ویژه‌ای داشه باشیم. در ادامه با کمک یکی از ویژگی‌های آتودسک شما خواهید توانست این بخش از BIM را با دقت و سرعت بالاتر انجام دهید و مطمئن هستیم شما هم مانند ما شگفت‌زده خواهید شد.

Autodesk InfraWorks یک پلتفرم برنامه‌ریزی و طراحی است که مهندسان را قادر می‌سازد تا با سرعت و آسانی در یک محیط واقعی طرح اولیه خود را برای افزایش تصمیم گیری‌های مشارکت‌کننده‌ها در گروه، ارائه دهند. این قابلیت ساخت مدل‌های سه بعدی هوشمند با تکنولوژی مبتنی بر وب و  vertically-specialized برای مهندسان طراحی زیر ساخت به ارمغان می‌آرود.

مطالب مرتبط:

برخی از ویژگی‌های InfraWorks

  • مدل: شما با استفاده از مقادیر بسیار زیادی از داده‌های موجود برای ایجاد محیط و مدل اولیه کمک می‌گیرید. شامل اطلاعات نقشه‌برداری برای افزایش دقت در پروژه.
  • طراحی: می‌توانید به آسانی، جاده‌ها، پل‌ها، فضای سبز، زهکشی‌ها و ... را بر اساس اصول مهندسی به صورت هوشمند انجام دهید. توجه داشته باشید که اکثر بخش‌ها به صورت هوشمند انجام می‌شود و شما فقط به عنوان یک راهنما در فرآیند نقش خواهید داشت.
  • تجزیه و تحلیل: با کمک ابزاهای شبیه‌سازی در مرد پروژه می‌توانید در هنگام سیل، فاصله‌های دید، ترافیک و ... تصمیم‌های بهتری بگیرید.
  • تجسم: می‌توانید طراحی خود را برای بازخورد در زمان واقعی با ذی‌نفعان به اشتراک بگذارید و ایده‌های اولیه را به یک ایده قانونی تبدیل کنید.

مدرس: قاسم آریانی

مدت زمان آموزش: ۰۱:۰۳:۴۴

حامیان: مرکز آموزش مجازی Civil808، تیم آموزش IRAN-BIM (متخصص نرم افزارهای BIM)

 

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
اعتبار مورد نیاز : 10,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 10,000 تومان
پرداخت 10,000 تومان و مشاهده محتوا
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ساختن حساب در سایت Green building studio
سلام با عرض خسته نباشید من در ساخت اکانت در سایت Green building studio به مشکل برخوردم به این صورت که بعد از آپلود دو عدد پروژه، حساب بنده منقضی شد و دیگه چیزی نمیتونم داخلش آپلود کنم و عملا بی فایده شده برام! لطفا اگر کسی راه حلی برای فعالسازی دوباره حساب داره، ممنون میشم راهنماییم کنه
عکس کاربر
2پاسخ
برای یادگیری مدل سازی در رویت، از چه آموزش هایی باید استفاده کرد؟
سلام . من میخوام رویت رو یاد بگیرم و اول معماری و بعد به صورت تخصصی مکانیک برای شروع معماری من باید چه پک هایی رو به ترتیب ببینم؟ و خیلی هم نمیخوام حرفه ای معماری رو یاد بگیرم در حد پروژه های ساده آپارتمانی چند طبقه ممنون میشم راهنماییم کنید
عکس کاربر
2پاسخ
نحوه اختصاص متریال در نرم افزار رویت
سلام.رویت 2019 را نصب کردم.الان یه طرحا میخام متریال بدم ولی پنجره متریالم باز نمیشه.یعنی روش که کلیک میکنم اصلا اتفاقی نمی افته.از طریق paint هم که میرم همینطوره
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .