شرکت MAURER

شرکت MAURER

شرکت MAURER

 امروز، قدرت شرکت Maurer بر قدمت این شرکت بنا شده است. این شرکت در سال ۱۸۷۶ در شهر فردریش مورر مونیخ آغاز به کار کرد و کسب و کار خود را به سرعت در اوایل دوره صنعتی‌سازی در آلمان گسترش داد. در ابتدا کار این شرکت روی تشکیل ورق‌های فلزی متمرکز بود، اما در اواخر قرن ۱۹ میلادی به یک کارخانه فلزی تبدیل شد.

در سال ۱۹۲۵ میلادی، شرکت مورر به شمال مونیخ، جایی که امروز هم در همانجا قرار دارد، منتقل شد. در آن زمان، مورر با ساخت اولین سازه‌ها و پل‌های فولادی توجه همه را به خود جلب کرد.

هنگامی که یوهان بیتلر این شرکت را در سال ۱۹۳۰ به دست آورد، این شرکت به ساخت و ساز آشیانه پرواز در فرودگاه‌ها مشهور شد. در پایان جنگ جهانی دوم، بخش عمده‌ای از کارخانه‌های تولیدی، نابود و یا تخریب شده بودند. با این حال در سال ۱۹۶۰، این شرکت توانایی قبل خود را به دست آورد: تخصص این شرکت در ساخت پل، راه مناسب برای رشد این شرکت در آینده را بهبود داده است. در سال ۱۹۳۳، شرکت مورر شروع به توسعه و ساخت ترن‌های هوایی کرد. 

 انقلاب بعدی سه سال بعد یعنی در سال ۱۹۳۶ بود: پس از تحقیقات شدید، مورر کسب و کاری در زمینه دستگاه‌های لرزه‌ای واحد تاسیس شد. بعدها در سال ۱۹۹۹، کارخانه‌هایی در ترکیه و چین تاسیس شد و تا سال ۲۰۰۴، شعبه‌های بیشتری در روسیه، فرانسه و چین ایجاد شد.

منبع

تهیه‌کننده و مترجم: محبوبه پوریوسفی

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - شرکت MAURER