مقاله تحلیلی: بهترین نرم‌افزارهای تحلیل سازه برای سیستم عامل مک

مقاله تحلیلی: بهترین نرم‌افزارهای تحلیل سازه برای سیستم عامل مک

هیچ شکی در مورد در اینکه اپل به سمت نرم‌افزارهای مهندسی و برنامه‌های تحلیل سازه‌ای می‌رود، وجود ندارد. بیشتر نرم‌افزارهای مهندسی و برنامه‌های تحلیل سازه‌ای اساساً برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده‌اند و دلیل آن در سادگی افزودن هر افزونه یا به روزرسانی پلتفرم‌های مشابه است. بعلاوه، برنامه‌های اجزای محدود و سایر برنامه‌های تحلیلی قدرت محاسباتی بالایی نیاز داشته که مک نمی‌تواند آن را فراهم نماید. این یکی از دلایل سلطه رایانه‌های شخصی در بخش تجاری در دو دهه اخیر است. اگرچه، عملکرد محاسباتی مک ارتقا یافته و اکنون می‌تواند یک انتخاب برای هر مهندس یا کاربر حرفه‌ای باشد.

پذیرش مک در حوزه مهندسی عمران در دنیا به‌آرامی پیش می‌رود و این پدیده می‌تواند ناشی از هزینه‌های بالای مک برای کاربران باشد. در زیر لیستی از راه‌هایی که مهندسین عمران و معماران می‌توانند از نرم‌افزارهای تحلیل سازه‌ای بر روی مک­های خود استفاده کنند،‌ ارائه شده است. این لیست توسط کاربران مک، آیپاد، مک بوک یا رایانه‌های رومیزی مکینتاش تهیه شده است.

منبع

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل کامل مقاله:‌ best_structural_analysis_software_for_mac.pdf

درباره نویسنده
عکس‌های Masoudcvle

مسعود غیاث الدین

کارشناسی ارشد زلزله ، عضو تیم مترجمین 808
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی سازه فولادی با دیوار برشی
1_وقتی سازه قدیمی بتنی یه ساختمان الف را قصد داریم به یک ساختمان سازه فلزی وصل کنیم که به خاطر اختلاف سطح طبقات این دو (اختلاف سطح17سانتیمتر)و ویلچری بودن کارفرما نتوانیم از پله به عنوان راه حل استفاده کنیم راه حل بهتر چی میتونه باشه؟ 2_برای همان دوبلوک ساختمانی سوال یک اگر بخواهیم یک طبقه روی قسمت سازه فلزی اضافه کنیم آیا راه حلی برای دیواربرشی زدن هست یا اصلا نمیشه روی دیوار برشی برای این مورد اکتفاکرد؟
عکس کاربر
1پاسخ
ضریب نامیعنی چیست و چه کاربردی در طراحی سازه دارد؟
ضریب نامیعنی چیست و چه کاربردی در طراحی سازه دارد؟
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه تعیین سختی جانبی قاب
سلام و درود سختی جانبی قاب 12EI/h3 از کجا اومده؟ چون در فرمول 3EI/L3 هست اما اون 12 از کجا اومده؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .