مقاله تحلیلی: تسریع در ساخت، موجب باز ماندن پل Tappen Zee برای عبور و مرور شد

مقاله تحلیلی: تسریع در ساخت، موجب باز ماندن پل Tappen Zee برای عبور و مرور شد

پل 53 ساله Tappen Zee در فاصله 13 مایلی از شمال شهر نیویورک قرار دارد. این پل که روی رودخانه هادسون ساخته شده، طولی برابر با 3 مایل دارد و مناطق نیاک و تاری¬تون در ایالت نیویورک را به هم متصل می‌نماید. این پل بخشی از سامانه بزرگ راه‌های میان ایالتی (87 و 287) است و میانگین سالانه ترافیک روزانه آن برابر با 140000 خودرو در روزهای معمول است که این مقدار در تعطیلات مهم به 170000 خودرو نیز می‌رسد و سبب می‌شود این پل در رده پل‌هایی با ترافیک سنگین قرار گیرد. این حجم از ترافیک به مراتب بیشتر از متوسط 18000 خودروی تخمین زده شده در حال عبور و مرور در زمان آغاز بهره برداری (1955) از این پل می‌باشد.
در بین سال‌های 2002 تا 2003 در عرشه قدیمی پل بیش از 100 حفره ایجاد شد. سازمان آزادراه‌های ایالت نیویورک (NYSTA) پیش بینی کرد که در صورت عدم جایگزینی، در عرشه به طور سالانه و تا سال 2020 بیش از 900 حفره تشکیل خواهد شد. NYSTA، ورکشاپی تحت عنوان انتقال تکنولوژی سریع ساخت (ACTT) به پشتیبانی اداره بزرگراه‌های فدرال (FHWA) در سال 2005 برگزار نمود تا روش خود را در خصوص استفاده از سیستم‌های پیش ساخته جهت ترمیم سریع عرشه پل‌های تخریب شده با کمترین میزان اختلال در عبور و مرور تشریح کند.
منبع

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل کامل مقاله: accelerated_bridge_construction_keeps.pdf

درباره نویسنده
عکس‌های poorya_n

پوریا نخعی

لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مدیریت منابع آب دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران سابقه ترجمه مقاله و کتاب تخصصی اشنا به نرم افزارهای matlab, lingo,Gams,hec-hms,modsim, etabs, safe
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
كتاب مناسب برای انجام پروژه های تونل و پل چیست؟
دوستان من میخوام وارد پروژه بشم که هم تونل هم پل به نظرتون چه کتابی تهیه کنم که بهم كمك کنه تا قبل از ورود با کار در پروژه آشنا بشم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه