دانلود فیلم ورکشاپ رایگان آنلاین طراحی پارامتریک با Grasshopper

دانلود فیلم ورکشاپ رایگان آنلاین طراحی پارامتریک با Grasshopper

 این ورکشاپ در روز جمعه 23  مهرماه 95 ، ساعت 6 تا 8 به صورت آنلاین برگزار  گردید که از این صفحه میتوانید فیلم این ورکشاپ را مشاهده بفرمایید. هدف از برگزاری این ورکشاپ آشنایی  مخاطب با طراحی پارامتریک و نرم افزار گرس هاپر و شیوه طراحی با این نرم افزار می باشد  . مدرس این ورکشاپ آقای مهندس رفعتی  می باشد که از فارغ التحصیلان ارشد معماری دانشگاه علم و صنعت  می باشند .

 

 جهت تهیه فیلم کامل آموزش طراحی پارامتریک با Grasshoper ، تهیه شده توسط مدرس: مهندس رفعتی در پاییز 95 در آموزشگاه 808 میتوانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.

 

 مشاهده فیلم این ورکشاپ:

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه وارد کردن مدل به Grasshopper و بهینه سازی آن
با سلام و عرض ادب بنده تازه یادگیری گرس هاپر را شروع کرده ام. در ویدئو آموزشی که خریداری کردم، در ابتدای مدلسازی عنوان نموده که برای بهینه سازی فرم ها سعی کنید از فرم های بسته و با خطوط موازی استفاده کنید. سوالی که من برایم پیش آمده، این است که من اگر قبلا در پروژه ای طراحی را در اسکچاپ انجام دادم ولی به صورت فرم نیم دایره با اختلاف ارتفاع ها، آیا می توانم آن را به راینو وارد کنم و با گرس هاپر بهینه بودن آن را از جهات مختلف ارزیابی نمایم؟ یا از ابتدا باید مدلسازی در فضای راینو باشد؟ و اینکه آیا فقط با مدل و فرم های خاصی می توان مدل بهینه ساخت؟ ممنون و سپاسگزار پاسخ شما خواهم بود.
ورود به بخش پرسش و پاسخ