پیش بینی سهم 11 میلیارد دلاری فاضلاب در بازار ایالت متحده تا سال 2025-اختصاصی 808

30 تير 1394 - 13:21
پیش بینی سهم 11 میلیارد دلاری فاضلاب در بازار ایالت متحده تا سال 2025-اختصاصی 808

بوستون - خشکسالی و اثرات زیست محیطی آن در کمبود منابع آب در سراسر کمربند کویری آمریکا - از فلوریدا تا کالیفرنیا - استفاده مجدد از فاضلاب را به عنوان یک راه حل مهم در برابر خطرات کمبود آب در طولانی مدت، به کانون توجه دولت تبدیل کرده است.

پیش بینی افزایش ظرفیت بازیافت آب قابل شرب

 

 

 

 

 

 

 


با توجه به یک گزارش جدید از مرکز تحقیقات Bluefield ، استفاده مجدد فاضلاب برای آب و برق شهری تا سال 2025به مقدار 61 درصد افزایش خواهد یافت، که نیازمند صرف 11.0 میلیارد دلار از هزینه های بودجه بخش منابع طبیعی است.بیشترین سهام این پروژه، حدود 94 درصد، طی نه مرحله از منابع مالی ایالت های فلوریدا و کالیفرنیا تامین خواهد شد.
مهمترین نتیجه پیش بینی و تجزیه و تحلیل انجام شده توسط Bluefield، نشان دهنده تغییرات در مشخصات کلی بازار است. تصفیه فاضلاب، تا حد قابلیت استفاده بعنوان آب قابل شرب در حال حاضر15 درصد از ظرفیت کل بازیافت آب را تشکیل می دهد، اما انتظار می رود این میزان تا سال 2025 به مقدار 19 درصد از مقادیر کل آب های بازیافتی افزایش یابد. در حال حاضر آب بازیافتی در مصارف آبیاری و صنعتی به ترتیب به مقدار 69 درصد و 16 درصد استفاده می شود. افزایش استفاده مجدد از آب بازیافتی بعنوان آب قابل شرب تا حد زیادی از تشدید فشار بر سیاستگذاران آب و برق، افزایش جمعیت شهری، پیش بینی خشکسالی های آینده، و محدودیت تامین آب جایگزین ناشی می شود.
نتایج بیشتر این پژوهش و سایر یافته های گزارش Bluefield در نشریه فاضلاب شهری و بازیافت آب ایالات متحده: روند بازار، فرصت ها، و پیش بینی ها، 2015-2025 قابل دسترسی است، که در آن محرک های اصلی و روند تأثیر استقرار بیشتر سیستم های بازیافت در ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفته است.

مقادیر آب بازیافتی استفاده شده در سال 2014 در ایالات متحده

 

 

 

 

 


امروزه در ایالات متحده؛ علیرغم ظرفیت های بالقوه، تنها 6.4 درصد از فاضلاب برای مصارف صنعتی، آبیاری، و یا اهداف شهرداری مورد استفاده مجدد قرار میگیرد. با توجه به پژوهش Bluefield، بیش از 247 پروژه بازیافت در خط تولید هستند، تا بستری مناسب جهت پیشرفت و توسعه مصارف بازیافتی آب فراهم گردد. یکی از کانون های توجه گزارش Bluefields تجزیه و تحلیل عمیق سیاست های دولت و تاثیر آنها بر توسعه پروژه، از جمله موارد فن آوری و تکنولوژی است.
Erin Bonney Casey، تحلیلگر استفاده مجدد از آب در پژوهش Bluefield ظهار داشت :"در سیستم آب شهری بسیار کامل ، استفاده مجدد از فاضلاب است به گزینه کلیدی تغییر است." وی افزود: "بیشتر از 1.9 میلیارد دلار از برنامه های کاربردی بازیافت آب برای تصویب به سازمان های دولتی کالیفرنیا ارائه شده است."
در حالی که کالیفرنیا پنجمین سال خشکسالی را می گذراند، باران های بهاری نویدی بر گریز از خشکسالی را در تگزاس به ارمغان آورده اند. Casey گفت: "واضح است که بهترین راه حل برای بحران آب باران است، اما تگزاس دورنمای بلند مدت شامل استفاده مجدد از آب را به عنوان یک جزء کلیدی از طرح آب در این ایالت توسعه و مورد بهره برداری قرار داده است. علیرغم بارش این باران های موسمی، چندین شهرستان ایالت تگزاس در حال تکمیل برنامه بازیافت آب بعنوان آب قابل شرب برای تضمین آینده وضعیت آب این ایالت هستند. تگزاس تنها ایالت در ایالات متحده است که بطور مستقل برنامه های بازیافت آب را پیگیری می کند."

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
انتخاب رشته ارشد عمران
سلام وقت شما بخیر ارشد مهندسی حمل و نقل ریلی بهتره یا ارشد مهندسی عمران گرایش برنامه ریزی حمل و نقل ؟ هم از لحاظ بازارکار هم از لحاظ اپلای/ لطفاً نظرات خودتونو اعلام کنید ممنون
عکس کاربر
0پاسخ
ضریب رواناب چیست
ضریب رواناب چیست؟ چگونه بدست می اید؟ چگونه با ضریب رواناب خروجی حوضه بدست میاد؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...