دانلود بخش اول کتاب:«روش اجزای محدود مرزی مقیاس شده»،اثر دکتر ساسان محاسب،ویژه 808!

7 آبان 1391 - 02:29

مفتخریم به اطلاع کاربران وبسایت Civil808 برسانیم که چند وقت اخیر از طرف یکی از اساتید شناخته شده عمرانی کشورمان، جناب دکتر ساسان محاسب استاد دانشگاه زوریخ سوئیس که جزو شنوندگان ثابت  رادیو 808 نیز به شمار می آیند ایمیلی حاوی یک فصل از کتاب تازه تالیف شده ایشان جهت استفاده کاربران وبسایت Civil808 به ایمیل رسمی سایت ارسال شده است:

آشنایی با رزومه دکتر ساسان محاسب

این کتاب تالیف پروفسور John P. Wolf استاد شناخته شده در ارتباط با موضوع اجزای محدود در جهان میباشد که ترجمه به فارسی و تدوین آن توسط  جناب دکتر ساسان محاسب، استاد دانشگاه زوریخ سوئیس صورت گرفته است. این کتاب در ایران در سال 1391 و توسط انتشارت تمثیل به چاپ رسیده است.

ضمن تشکر از جناب دکتر محاسب برای این کار ارزنده جهت اهدای یک بخش از کتاب به کابران وبسایت Civil808، فایل مربوطه را جهت استفاده کاربران سایت از محتویات علمی موجود (حاوی سرفصل و بخش اول کتاب به طور کامل)، فایل مربوطه در لینک زیر جهت دانلود کاربران مورد دسترس میباشد:

دانلود سرفصل مطالب کتاب

دانلود بخش اول کتاب

 

 

 

تصاویری از پشت و روی جلد این کتاب:

(با کلیک بر روی تصویر می تواند بزرگ شده آنرا ملاحظه کنید)

آلبوم کامل تصاویر مرتبط با این کتاب در صفحه اختصاصی Civil808 در فیسبوک

از دیگر کتب ترجمه شده تخصصی توسط جناب دکتر ساسان محاسب کتاب تحلیل ارتعاش پی میباشد که جزئیات مربوط به آنرا از این لینک میتوانید دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه