تغییرات سیستم فروشگاهی محصولات آموزشی سازه 808 و افزودن امکان خرید آنلاین

25 مهر 1391 - 13:11

همانطور که میدانید چند روزیست فعالیت های آموزشی آموزشگاه مجازی 808 تا شروع ترم آینده (اوایل آبان ماه) متوقف شده است، عده ای از کاربران نظرات و پیشنهاداتی ارسال داشتند که به طور کلی بهتر بود میتوانستیم با آپدیت اخبار و وبلاگ سایت با اخبار کپی شده موجود در وب و دنیای فیزیکی و یا آپلود و معرفی مقالات و ایبوک هایی که هم اکنون در وبسایت ها و مراجع مختلف به وفور دیده میشود، سایت را به روز نگه داریم اما واقعیت اینست رسالت این سایت بر مبنای "به روز رسانی به هر نحو" چیده نشده است!

وبسایت Civil808 به عنوان روابط عمومی مجموعه آموزشی 808 و اطلاع رسانی اخبار درون گروهی مجموعه 808 شکل گرفته است و چون مهمترین رسالت خود را فرهنگ سازی احترام به حق کپی رایت در فضای علمی تخصصی وب میداند به هیچ عنوان اطلاعاتی خارج از حقوق تالیفاتی خود گروه در وبسایت های 808 جهت دانلود مشاهده نخواهید کرد. این سایت تنها برای اطلاع رسانی برنامه های آموزشی گروه همچون رادیو هفتگی ، پخش زنده ،انتشارات مجازی و کلاس های آموزشی برای کاربران سایت تدارک دیده شده است.


www.Saze808.com

در این چند روز اقدامات زیر بنایی  در بخش نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه آموزشی 808 انجام گرفته است که یک بخش آن به به روز رسانی سیستم خرید پستی و خرید نقدی فروشگاه محصولات آموزشی سازه 808 میباشد. گرچه هنوز با ایده آل ما فاصله زیاد دارد اما در مقطع کنونی  و برای آندسته از کاربرانی که نیاز به خرید آنلاین و فوری محصولات آموزشی سازه 808 و سپس ایمیل خودکار این محصولات برایشان وجود داشت نیاز این سیستم حس میشد که به اطلاع میرساند در سیستم فروشگاه محصولات آموزشی سازه 808 هم اکنون این سیستم پیاده سازی شده است.

ضمن اینکه مشکل خرید پستی وبسایت سازه 808 هم برای آندسته از کاربرانی که طبق اطلاع رسانی قبلی جهت دریافت DVD فیلم دوره های آموزشگاه در ترم تابستان 1391 درخواست داده بودند با انتقال دامنه فروشگاه پستی به آدرس www.ELG808.ir مرتفع گردید و هم اکنون سیستم فروش پستی وبسایت سازه 808 بدون مشکل میباشد.

در بخش خرید نقدی ، امکان خرید نقدی و واریز آنلاین مبلغ به درگاه اینترنتی و سپس ایمیل خودکار  و بلافاصله جزوه مربوطه به ایمیل کاربر به طور آزمایشی برای دو جزوه پیشرفته سایت فراهم شده است برای نمونه:

برای تهیه این جزوه PDF به همراه اطلاعات جانبی در 2DVD با قیمت 40 هزار تومان تحت عنوان مجموعه 1-10 از محصولات آموزشی سازه 808 مراجعه فرمایید یا میتوانید از طریق این لینک اقدام به خرید پستی کنید و برای خرید نقدی جزوه PDF پیشرفته آموزش طراحی و محاسبات سازه های فضاکار با قیمت 20 هزار تومان و دریافت آنلاین جزوه بلافاصله پس از انتقال وجه از طریق ایمیل خودتان میتوانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

برای دریافت جزوه PDF پیشرفته 97 صفحه ای آموزش OpenSees به همراه اطلاعات جانبی در 1DVD با عنوان مجموعه 5-11 از سری محصولات آموزشی سازه 808 و به قیمت 50 هزار تومان می توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید و برای خرید نقدی جزوه PDF پیشرفته آموزش OpenSees با قیمت 20 هزار تومان و دریافت آنلاین جزوه بلافاصله پس از انتقال وجه از طریق ایمیل خودتان میتوانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

همچنین خدمت آندسته از کاربرانی که تمایل به دریافت آخرین آپدیت محصولات آموزشی 808 را دارند اعلام میداریم به زودی سری جدید محصولات آموزشی 808 در پکیج هایی متفاوت با تغییراتی اساسی که هم شامل ظاهر بسته بندی و تحویل و هم شامل محتویات درون مجموعه ها میباشد تا چند ماه آینده آماده و جهت توزیع اطلاع رسانی میشود.

ضمنا آندسته از کاربران شامل شرکت ها، فروشگاه ها و انتشارات های تخصصی عمران و آموزشگاه های کشور که درخواست نمایندگی توزیع فروش محصولات آموزشی 808 را دارند میتوانند از طریق ایمیل مجموعه با ما در تماس باشند تا فرم نمایندگی 808 که یکی از بخش های آن فروش محصولات آموزشی و دیگر بخش های آن فروش کارت های استفاده از آموزشگاه مجازی و غیره میباشد را از ما تحویل بگیرند.

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه