مقاوم سازی ۵ دستگاه پل سواره رو در چهارگوشه پایتخت

8 تير 1399 - 15:46
مقاوم سازی ۵ دستگاه پل سواره رو در چهارگوشه پایتخت

مهندس علی پیوسته با تاکید بر اینکه ۷۵۳ دستگاه پل سواره رو شهر تهران از ارزشمندترین سرمایه های پایتخت به شمار می آید، بر ضرورت انجام مداوم بازرسی های تخصصی از این سازه ها تاکید کرد و گفت: شهر تهران با هدف ساماندهی اقدامات مربوط به پایش، تعمیر و نگهداشت پل های سواره رو به چهار پهنه شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق تقسیم شده است و اقدامات مربوطه در هر یک از این پهنه ها جریان دارد.

ضرورت های برنامه پنج ساله سوم شهر تهران

وی افزایش ایمنی و تاب آوری زیر ساخت های شهری مقابل زلزله را یکی از اصلی ترین ضرورت های برنامه پنج ساله سوم شهر تهران دانست و یادآور شد: تاکنون ۲۱ دستگاه پل در راستای وظیفه محوله مورد مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حال حاضر عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ۵ دستگاه پل شامل پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید حقانی، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت با بزرگراه شیخ فضل الله، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت با خیابان گاندی و همچنین تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید آوینی با خطوط مترو و راه آهن در حال انجام است.

منبع

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
1پاسخ
پوش اور پل
سلام دوستان بنده رو پایان نامه با موضوع پوش اور پل کار میکنم میخواستم ببینم از دوستان کسی هست تو پوش اور پل تجربه داشته باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه کمانش الاستیک در عرشه ی پل فولادی چگونست؟
سلام وققتون بخیر عرشه ی پل فولادی این اجازه رو داره که وارد کمانش الاستیک بشه.. باز هم تاکید می کنم کمانش الاستیک و خطی نه کمانش غیر الاستیک و غیر خطی ... ممنون از سایت خوبتون
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...